Expert Vaarwegen Kanaal Almelo-de Haandrik

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Sluit over 13 dagen
100 36 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

11 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen de provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding , Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling, Verkeer en Infra, Programmamanagement.

Opdracht
Als adviseur vaarwegen: voor het Kanaal Almelo - de Haandrik ben jij als expert verantwoordelijk voor

  • Een aantal beheersmaatregelen in het kader van risicomanagement;

  • Vragen die voortkomen uit het bouwteam voor de kades;

  • Het bepalen van de scope voor ervaringen vanuit kades 2 en 3;

  • Technische vragen rondom het kanaal die komen uit de omgeving.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Een maximum uurtarief van €100- exclusief btw;

  2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 het gebied van land- en watermanagement of civiele techniek;

  4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder/adviseur vaarwegen in de afgelopen 10 jaar.

Selectiecriteria / wensen  (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare kennis van en werkervaring met GIS én Excel (beschrijf separaat en beknopt in de motivatie in welke periode de werkervaring is opgedaan (10 punten);

  2. Kandidaat beschrijft zelf separaat en beknopt in de motivatie minimaal 3 opdrachten die eerder zijn uitgevoerd die vergelijkbaar zijn met deze opdracht. Beschrijf per genoemde opdracht op welke manier deze vergelijkbaar is met de hierboven beschreven opdracht, jouw  verantwoordelijkheden, het resultaat dat je behaalde en de werkzaamheden die je verrichtte (70 punten);

  3. Kandidaat beschrijft zelf separaat en beknopt in de motivatie welke kwaliteiten nodig zijn om deze opdracht succesvol uit te voeren. geef met concrete voorbeelden aan hoe je over deze kwaliteiten beschikt (20 punten).

Competenties

  • Risico denken;

  • Doelgerichtheid;

  • Omgevingsbewustzijn;

  • Integraal denken;

  • Technische kennis (oever, nautisch, baggeropgaven).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.

Benodigd aantal professionals
1-2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Nader te bepalen
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 28 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 27 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\

  • Werk-werk reiskosten mogen gedeclareerd worden (€0,37 per kilometer).

Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Overijssel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Overijssel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur