Netwerkbeheerder

Balans 25, 4331 BL Middelburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Zeeland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 aug 2024

Opdracht
De Provincie Zeeland zoekt een enthousiaste Netwerkbeheerder!
Bij de Provincie Zeeland maken we gebruik van allerlei ICT-systemen en -voorzieningen. We zorgen ervoor dat deze 24/7 betrouwbaar en beschikbaar zijn. Daarom hebben we deskundige mensen nodig met veel kennis van ICT en beveiliging. Voor ons I&A team zoeken we een nieuwe collega.

Wat ga je doen?
Als netwerkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het veilig en goed functioneren van onze ICT-infrastructuur, inclusief telefonie. Bij storingen los je deze snel en klantvriendelijk op en houd je iedereen op de hoogte. Jouw taken zijn onder andere:

  • Netwerkbeheer: Opzetten, onderhouden en verbeteren van (complexe) netwerken;

  • Beveiliging: Netwerken en systemen beveiligen en updaten;

  • Communicatie: Contact onderhouden en onderhandelen met leveranciers van hard- en software;

  • Toegangsbeheer: Toegang regelen tot belangrijke en gevoelige informatie;

  • Probleemoplossing: Problemen van werknemers en gebruikers oplossen;

  • Inrichting en beheer: Serverruimtes en installaties beheren;

  • Advies geven: Leidinggevenden adviseren over netwerkvragen;

  • Werkwijze: Proactief reageren op nieuwe situaties en initiatief nemen;

  • Administratie: Bijhouden van de administratie van ICT-hulpmiddelen.

Wie ben jij?
Je bent enthousiast, leergierig en past goed in ons team van zelfstandige professionals. Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en zet graag een stap extra. Daarnaast ben je niet bang voor uitdagingen en kun je goed overzicht houden in een complexe infrastructuur. Belangrijke eigenschappen zijn:

  • Klantgerichtheid en kennis van ICT-toepassingen;

  • Up-to-date blijven met ontwikkelingen in jouw vakgebied;

  • Een goed analytisch vermogen;

  • Oplossingsgericht, flexibel en stressbestendig;

  • Bereid om jezelf verder te ontwikkelen;

Wat vragen wij?

  • Uitgebreide kennis van netwerkbeheer, inclusief protocollen zoals BGP en OSPF, en ervaring met JunOS;

  • Ervaring met draadloze netwerken, firewalls, IPAM, radius, loadbalancers, VPN, monitoring oplossingen en IPv6 implementaties;

  • Kennis van security (bijv. SSL decryption, zero trust, hardening, NAC, updates);

  • Vaardigheid in programmeren, scripten en automatiseren;

  • Ervaring met mondeling en schriftelijk adviseren over ICT-vraagstukken;

  • Ervaring met werken volgens ITIL-principes en ISO 27001;

  • Ervaring met projectmatig migreren/implementeren van ICT-voorzieningen;

  • Overleg met externe partijen over technische of contractuele zaken;

Vereisten / knock-outcriteria
1. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de totale duur van de opdracht (12 maanden) kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel (optioneel)
3. Aantoonbare werkervaring met protocollen zoals BGP en OSPF.
4. Aantoonbare werkervaring met JunOS;
5. Aantoonbare werkervaring met draadloze netwerken, firewalls, IPAM, radius, loadbalancers, VPN, monitoring oplossingen en IPv6 implementaties;
6. Aantoonbare kennis van security Bijvoorbeeld SSL decryption, zero trust, hardening, NAC, updates;
7. Aantoonbare werkervaring met het mondeling en schriftelijk adviseren over ICT-vraagstukken;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met programmeren, scripten en automatisering; (30 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met ITIL-principes en ISO 27001; (20 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met projectmatig migreren/implementeren van ICT-voorzieningen; (30 punten)
11. Aantoonbare werkervaring met het overleggen over technische en contractuele zaken met externe partijen. (20 punten)

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.