Senior Inkoopadviseur (ICT)

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 16-18 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16-18

Publicatiedatum:

14 jan 2025

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
In deze opdracht houd je je o.a. bezig met het adviseren en ondersteunen van de verschillende onderdelen van de gemeentelijke organisatie bij inkoop van leveringen, diensten en werken. Waarbij jouw zwaartepunt ligt op aanbestedingen binnen ICT.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Inkoopadviseur bij een overheidsorganisatie;
2. Een aantoonbare afgeronde Inkoopopleiding (bijvoorbeeld Nevi I, Conducto).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het zelfstandig uitvoeren van Europese aanbestedingen (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het zelfstandig uitvoeren van Europese aanbestedingen binnen de IT-sector (benoem dit duidelijk in het cv.) (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Europese aanbestedingen en onderhandse aanbestedingen als inkoopadviseur (benoem duidelijk in het cv welke opdrachten dit betreft) (30 punten);

Competenties

  • Je bent een zelfstandige, proactieve en doortastende professional die resultaten haalt;

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen, bent accuraat en met politiek inlevingsvermogen zeg je de dingen die gezegd moeten worden;

  • Je bent toegankelijk voor medewerkers en een vraagbaak bij ingewikkelde inkoop vraagstukken;

  • Je bent een strategisch gesprekspartner en kunt goed adviseren;

  • Analytisch;

  • Proactief;

  • Nauwkeurig;

  • Klantgericht;

  • Communicatief vaardig;

  • Enthousiast.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen zullen in overleg plaatsvinden, hierin worden zowel flexibiliteit verwacht van opdrachtnemer als flexibiliteit geboden door opdrachtgever.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit is in beginsel op locatie.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 23 januari tussen 14:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur