Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 dec 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Opdracht
Zeeland heeft een sterk imago als toeristische bestemming, maar er wordt anders naar Zeeland gekeken als het gaat om leven en werken. Uit onderzoek blijkt dat mensen buiten Zeeland het idee hebben dat hier geen banen zijn, geven ze aan Zeeland niet aantrekkelijk (genoeg) te vinden als vestigingsplaats en wordt Zeeland niet als vernieuwend gezien. Voor Zeeland is dit een belangrijke opgave, aangezien er grote, (specifieke) tekorten zijn op de arbeidsmarkt en we ook demografische uitdagingen hebben. Ook op toeristisch vlak liggen er uitdagingen om te zorgen voor een betere balans met de inwonersbeleving en een focus op spreiding in tijd en plaats om toeristen andere dingen te laten zien en doen dan enkel aan de kust en in het hoogseizoen.
In 2022 is de merkpositionering voor Zeeland Shaping the future delta ontwikkeld en binnen team Zeeland Marketing zijn we verantwoordelijk voor enerzijds het verder vormgeven- en draagvlak creëren binnen Zeeland voor deze positionering en merkstrategie en anderzijds voor het uitvoeren van de regiomarketing van Zeeland wat grotendeels een digitale operatie omvat via zeeland.com en de bijbehorende socialmediakanalen.
Het is de verwachting dat er binnenkort een besluit zal worden genomen over het toekomstbestendig beleggen van de marketingactiviteiten. De verwachting is dat de marketingactiviteiten binnen afzienbare tijd worden ondergebracht in een onafhankelijke zelfstandige organisatie, voorlopig genoemd Merk Organisatie Zeeland.
Wat
De Zeeuwse regiomarketing is vooral een digitale operatie. Met het platform www.zeeland.com en de daaraan verbonden socialmediakanalen zijn we in contact met onze ‘klanten’ en proberen we beoogde doelgroepen te bereiken met voor hen relevante content in omnichannel klantreizen waarbij ook offline een rol speelt vooral rondom Zeeuwse evenementen. Dit vraagt specifieke kennis en vaardigheden op het gebied van SEO, SEA, e-mailmarketing, copywriting, contentstrategie, data-analyse, dashboarding en socialmediamarketing. We werken in deze aanpak nauw samen met een marketing- en digital agency, evenals stakeholders uit het netwerk.
Wij zijn op zoek naar een ervaren kandidaat met specialistische kennis en ervaring op het gebied van socialmediamarketing en contentcreatie die gemakkelijk mee kan bewegen op strategisch niveau en beschikt over sterke projectmanagement skills. Binnen deze rol ben je verantwoordelijk voor het verder beteren van onze prestaties en mede aansturen van interne collega’s en externe samenwerkingspartners die aan dit onderdeel meewerken.
Tot je taken behoren het aanscherpen van de socialmediastrategie en uitvoering van 2025, het vaststellen van uitdagende maar haalbare doelstellingen en KPI’s, het creëren van een contentplanning, produceren van benodigde content (copy en beeld) en analyseren van de resultaten en op basis van deze inzichten zorgen voor verdere optimalisaties. Daarbij weet je volgers te binden, doordat je een uitstekend inzicht hebt in hun (latente) behoeften en wensen. Hiertoe voer je ook onderzoeken uit onder de doelgroep(en).
Ook ben je (mede)verantwoordelijk voor het monitoren van de online kanalen en weet je wanneer en hoe te reageren op inkomende reacties (webcare). Je weet op een duidelijke manier de voortgang en ontwikkeling van de socialmediakanalen te initiëren en presenteren aan de hand van onderzoek en data. Daarbij heb je een hoge vaardigheid in het gebruik van Social Listening tools waarmee je in beeld kan brengen wat er onder de doelgroepen en Zeeland speelt. Je werkt samen in een team met uiteenlopende marketingdisciplines, maar met een gedeelde passie voor Zeeland.
Hoe
Voor deze opdracht werk je in het team Zeeland Marketing binnen het uitvoeringsprogramma Regionale Economie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo opleiding in de richting van communicatie/marketing;
2. Goede beheersing van de Nederlandse taal en je bent vaardig in Engels als digitale vaktaal;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in Social Media;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met digital marketing (40 punten);
5. Aantoonbare ervaring met software programma’s zoals Sitecore (experience software), Coosto (Social Listening tool), Meta businessmanager (Social Media tools) of Google analytics (35 punten);
6. Aantoonbare ervaring met het schrijven van contentplanningen en creëren/produceren van video’s (geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV, zonder voorbeeld geen punten) (25 punten).
Competenties
- Je kan werken met Meta businessmanagers, Google analytics en bent analytisch sterk;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en krijgt dingen gedaan;
- Je bent proactief, communicatief vaardig en in staat om zelfstandig een project te leiden en afstemming te zoeken met internen en externen wanneer nodig;
- Je bent in staat om diverse stakeholders en uiteenlopende belangen met elkaar te verbinden;
- Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving;
- Je hebt brede kennis van en interesse in Zeeland en je bent gemotiveerd om (doelgericht) het beste van Zeeland te laten zien;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en je bent vaardig in Engels als digitale vaktaal. Vaardigheid in Duits is een pré;
- Je kan goed presteren onder tijdsdruk, kan goed plannen en je denkt creatief mee over het vinden van oplossingen voor allerlei uitdagingen;
- Je vindt het fijn om in een ambitieus team te werken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. (Maximaal uurtarief €75,- incl. reiskosten woon- werkverkeer en excl. BTW). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken: In overleg, in ieder geval 1 à 2 dagen op locatie.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 januari 2025 vanaf 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).