DOS-2024-0003780 Medewerker Asbest

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Sluit over 10 dagen
90 24 Zuid-Holland

Begindatum:

17 feb 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 jan 2025

Ontwikkeling en Grondzaken
Ontwikkeling en Grondzaken koopt, verkoopt en beheert vastgoed ten behoeve van de aanleg / reconstructie van wegen, de groene agenda of provinciale gebiedsontwikkeling. Ontwikkeling en Grondzaken adviseert de beleidsterreinen over het te voeren grondbeleid. Het team beheer maakt, samen met het team aan- en verkoop, onderdeel uit van het Bureau grondzaken.

Omschrijving van de opdracht
Voorbereidende werkzaamheden met betrekking tot de sloop, asbestsanering en gedeeltelijk herstel (agrarische) bebouwing (minimaal 10 locaties) gelegen in de Provincie Zuid-Holland. Prioriteit per locatie in overleg met de opdrachtgever nader te bepalen.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Het inventariseren van de locaties en de gegevens die reeds beschikbaar zijn.

  • Het aanvragen en beoordelen van flora en faunaonderzoeken, Eco-effectscans, nadere onderzoeken Flora en Fauna. Zorgdragen voor het ecologisch sloopprotocol;

  • Inventariseren en opstellen van offertes voor asbest- en andere milieukundige (bodem)onderzoeken.

  • Beoordelen van de onderzoeksresultaten en advisering over de resultaten;

  • Regelen en organiseren van de benodigde vergunningen via het omgevingsloket;

  • Maken van ramingen, opstellen van offertes – uitvragen richting aannemers voor de uitvoering van de sloop, asbestsanering/bodemsanering en renovatie;

  • Begeleiding van de verschillende partijen tijdens de uitvoering van de werkzaamheden (directievoering)

  • Rapporteren aan opdrachtgever en kennis delen met collega’s van Ontwikkeling en Grondzaken

  • Tijdens de uitvoering schakel zijn tussen de opdrachtgever, aannemer en de omgevingsdienst.

  • Het kunnen raadplegen van Ruimtelijke info in beschikbare GIS-systemen

Eisen

  • Eis 1 Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is gedurende de periode van 17 februari 2025 tot 31 december 2025 beschikbaar voor gemiddeld 24 uren per week voor de voorbereiding uitvoering en realisatie van het project en is flexibel inzetbaar. De kandidaat moet op 17 februari 2025 kunnen starten, of in onderling overleg op een ander te bepalen datum;

  • Eis 2 Vormvereiste CV: De inschrijver heeft de Curriculum Vitae van de kandidaat uitsluitend beschreven in bijgevoegd ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024-0003780.’ en toegevoegd in tabblad ‘aanmelding’ op het aanbestedingsplatform. Alleen CV’s die in het aangeboden format worden ingevuld, worden beoordeeld. NOOT apart bijgevoegde CV’s (zoals in eigen format) worden niet meegenomen in de beoordeling.

  • Eis 3 Vormvereiste invulformulier Kwaliteit: Per subcriterium staat voorgeschreven hoeveel A4 u ervoor mag gebruiken in het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024- 0003780.’ Bevat uw uitwerking meer dan het gestelde maximum aantal pagina’s, dan worden de pagina’s die meer zijn dan het gestelde maximum niet beoordeeld;

  • Eis 4 Vormvereiste Uurtarief: Bijlage ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0003780.’ wordt ingevuld en apart bijgevoegd in tabblad “aanmelding” op het aanbestedingsplatform; BELANGRIJK: Uurtarief mag ENKEL ingevuld worden in het voornoemde ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0003780’ zodat de kwaliteit beoordeeld kan worden zonder kennis van het Uurtarief.

  • Eis 5 Bandbreedte Uurtarief: Het aangeboden uurtarief bedraagt in het ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2024-0003780’ minimaal €70,00 en maximaal €90,00 exclusief BTW inclusief alle overige kosten, bijvoorbeeld reis- , verblijf-, telefoon- en parkeerkosten;

  • Eis 6 Kennis en expertise: Uit het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2024-0003780’ blijkt minimaal dat de kennis en expertise van de aangeboden kandidaat aantoonbaar en verifieerbaar is (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over:

    • E6.1 Heeft minimaal een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO niveau op of door ervaring aantoonbaar het zelfde niveau.

    • E6.2 In het bezit van rijbewijs B

    • E6.3 Aantoonbare kennis van de Omgevingswet

    • E6.4 Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met de aanvraag van vergunningen en ontheffingen en gebruik van het Omgevingsloket

    • E6.5 Aantoonbare kennis van begeleiding van de uitvoering van asbest- en bodemsaneringen en sloopwerken.

  • Eis 7 Verklaring omtrent gedrag (VOGnp): De inschrijver zal in het geval deze de opdracht gegund krijgt een VOGnp (algemeen risicoprofiel) van de kandidaat aanleveren via het aanbestedingsplatform binnen 4 weken na definitieve gunning. Het aanvragen van de VOGnp kan inschrijver zelf doen of hiervoor een dienstverlener inschakelen.

Wensen

  • G1 CV: Aantoonbare kennis van en ervaring met het verrichten van de genoemde werkzaamheden gebouwen en terreinen in de afgelopen 5 jaar zoals:

    • Bouwkundige kennis van gebouwen;

    • Kennis van asbestsaneringen;

    • Kennis van bodemsaneringen

    • Kennis en/of ervaring van het saneren en slopen van gebouwen en gronden;

    • Kennis van en ervaring met het verlenen van opdrachten aan loonwerkers en aannemers voor de uitvoering van werkzaamheden op de locaties

      • ervaring met het toezicht houden op de uitvoering van deze werkzaamheden;

      • Het hebben kennis van de voor deze functie relevante kaders (beleid, wet en regelgeving (Max. te behalen punten: 20 punten):

        • Nul tot één jaar ervaring (2 punten)

        • Twee jaar ervaring (6 punten);

        • Drie jaar ervaring (10 punten);

        • Vier jaar ervaring (15 punten);

        • Vijf of meer jaar ervaring (20 punten)

  • G2 CV: Relevante ervaring m.b.t. voorbereiding en uitvoering sloop, asbestsanering en renovatie (agrarische) bebouwing in de afgelopen 5 jaar (Max. te behalen punten 10 punten);

    • Nul tot één jaar ervaring (2 punten)

    • Twee jaar ervaring (4 punten)

    • Drie jaar ervaring (6 punten)

    • Vier jaar ervaring (8 punten)

    • Vijf jaar of meer ervaring (10 punten)

  • G3 CV: Ervaring met het werken met verschillende partijen zoals: Omgevingsdiensten, Gemeenten, Waterschappen en Nutsbedrijven: (Max. te behalen punten 10 punten);

    • Nul tot één jaar ervaring (2 punt)

    • Twee jaar ervaring (4 punten)

    • Drie jaar ervaring (6 punten)

    • Vier jaar ervaring (8 punten)

    • Vijf jaar of meer ervaring (10 punten)

  • G4 CV: Visie op de opdracht en aanpak Aanvullend op het CV van de kandidaat, verzoeken we u in maximaal 1 A4 uw Visie en de aanpak te schetsen m.b.t. de voorliggende opdracht, (Max. te behalen punten: 40 punten); - Tip: Visie o.a. illustreren met voorbeelden van andere opdrachten waarin u een vergelijkbare rol heeft gehad.

    • Sluit geheel niet aan op de voorliggende opdracht en biedt geen meerwaarde in de uitvoering van de functie (knock-out); b

    • Sluit deels aan op de voorliggende opdracht en biedt minimale meerwaarde in de uitvoering van de functie (10 punten); c

    • Sluit grotendeels aan op de voorliggende opdracht en biedt meerwaarde in de uitvoering van de functie (20 punten);

    • Sluit volledig aan op de voorliggende opdracht en biedt grote meerwaarde in de uitvoering van de functie (40 punten).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur