Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
1 jul 2027Uren per week:
32Publicatiedatum:
23 apr 2025Omschrijving van de opdracht
De medewerker zal werken voor Domein Uitvoering. De medewerker zal helpen bij het beheer en de ontsluiting/visualisatie van de gegevens die Domein Uitvoering gebruikt voor het uitvoeren van het beheer en onderhoud aan provinciale infrastructuur volgens de assetmanagementsystematiek.
Met het oog op bestaande en komende onderhoudscontracten is het noodzakelijk om de data van onze assets goed op orde te hebben. De medewerker heeft hierbij een rol in het aanvullen, valideren en regio-klaar maken van onze data. Daarnaast zal de medewerker worden ingezet voor het beheren van beheerinformatie in Obsurv en de BGT, data-analysewerkzaamheden op de assets, en het ontsluiten, delen en visualiseren van informatie over die assets. De medewerker gebruikt hiervoor primair arcGIS Pro, Obsurv, en de ETL-software FME. De medewerker zal, naast technische werkzaamheden, ook informatievragen bij collega’s ophalen, bespreken en soms kleinschalige adviesvragen behandelen.
Eisen
Door het indienen van een inschrijving verklaart de Inschrijver zich akkoord met alle hieronder genoemde eisen:
Beschikbaarheid:
De aangeboden kandidaat is gedurende de periode van 1-07- 2025 tot 1-07-2026 beschikbaar voor Gemiddeld 32 uren per week voor de voorbereiding uitvoering en realisatie van het project en is flexibel inzetbaar. De kandidaat moet op 1-07-2025 kunnen starten, of eerder in onderling overleg;
Vormvereiste CV:
De inschrijver heeft de Curriculum Vitae van de kandidaat uitsluitend beschreven in bijgevoegd ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2025-0001783’ en toegevoegd in tabblad ‘aanmelding’ op het aanbestedingsplatform. Alleen CV’s die in het aangeboden format worden ingevuld, worden beoordeeld.
NOOT apart bijgevoegde CV’s (zoals in eigen format) worden niet meegenomen in de beoordeling.
Vormvereiste invulformulier Kwaliteit:
Per subcriterium staat voorgeschreven hoeveel A4 u ervoor mag gebruiken in het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2025- 0001783’. Bevat uw uitwerking meer dan het gestelde maximum aantal pagina’s, dan worden de pagina’s die meer zijn dan het gestelde maximum niet beoordeeld;
Vormvereiste Tarief:
Bijlage ‘Invulformulier Tarief DOS-2024-0003651' wordt ingevuld en apart bijgevoegd op het aanbestedingsplatform; BELANGRIJK: Prijs mag ENKEL ingevuld worden in het voornoemde ‘Invulformulier Tarief DOS-2024-0003651' zodat de kwaliteit beoordeeld kan worden zonder kennis van de prijs. In het ‘Invulformulier Tarief DOS-2024-0003651' dient zowel het totaaltarief voor de opdracht, als het integrale uurtarief beschreven te worden. Bijlage ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2025-0001783’ wordt ingevuld en apart bijgevoegd in tabblad “aanmelding” op het aanbestedingsplatform;
BELANGRIJK: Uurtarief mag ENKEL ingevuld worden in het voornoemde ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2025-0001783’ zodat de kwaliteit beoordeeld kan worden zonder kennis van het Uurtarief.
Bandbreedte uurtarief:
Het aangeboden uurtarief bedraagt in het ‘Invulformulier Uurtarief DOS-2025-0001783’ maximaal € 70,00 exclusief BTW inclusief alle overige kosten, bijvoorbeeld reis- , verblijf-, telefoon- en parkeerkosten;
Kennis en expertise:
Uit het ‘Invulformulier Kwaliteit DOS-2025-0001783’ blijkt minimaal dat de kennis en expertise van de aangeboden kandidaat aantoonbaar en verifieerbaar is (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over:
Een voltooide opleiding op het gebied van Geo-informatie;
Een voltooide opleiding op HBO/ WO-niveau;
Minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken van Geo-informatie;
Minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met arcGIS Pro;
Verklaring omtrent gedrag (VOGnp):
Verklaring omtrent gedrag (VOGnp): De inschrijver zal in het geval deze de opdracht gegund krijgt een VOGnp (algemeen risicoprofiel) van de kandidaat aanleveren via het aanbestedingsplatform binnen 4 weken na definitieve gunning. Het aanvragen van de VOGnp kan inschrijver zelf doen of hiervoor een dienstverlener inschakelen.
EMVI: Prijs-Kwaliteitverhouding
PZH hanteert het gunningcriterium ‘Economisch Meest Voordelige Inschrijving (EMVI) - variant de Beste Prijs-Kwaliteitverhouding (PKV)’. De verhouding voor deze uitvraag is conform onderstaande:
Kwaliteit 90 punten
Uurtarief 10 punten
Totaal aantal te behalen punten voor het subgunningscriterium Uurtarief: 10.
Prijzen en (uur)tarieven zijn vast voor de duur van de Overeenkomst. De prijs en/of het (uur)tarief is in euro’s en is all-in, dat wil zeggen dat zijn inbegrepen: salariskosten, overheadkosten, kantoortoeslagen, kantoorkosten, kosten voor ondersteunend werk, kosten voor het gebruik van apparatuur, normale binnenlandse vervoers-, reis- en verblijfkosten, parkeerkosten, opleidingskosten, werving- en selectiekosten, vervanging, verzekeringspremies, winst en alle eventuele verdere bijkomende kosten, echter exclusief BTW. De bedoelde prijs en/of het (uur)tarief geldt ook voor meer- en minderwerk.
Competenties
Uit de door de inschrijver ingediende stukken en het verificatiegesprek blijkt dat de kandidaat minimaal over de onderstaande competenties beschikt. Deze competenties staan in relatie met de wijze waarop de opdracht moet worden uitgevoerd.
Resultaatgerichtheid
Klantgerichtheid
Omgang met details
Leervermogen
Communicatieve en adviesvaardigheden;
Gunningscriteria
Om het Invulformulier Kwaliteit te kunnen verifiëren en om te beoordelen of de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd wordt kandidaat verzocht in het format SMART referentie(s) van één of meer projecten toe te voegen. De PZH behoudt zich het recht voor om zonder tussenkomst en/of toestemming van de gegadigde de referentieopdracht te verifiëren bij één of meerdere referenties. De informatie die hierbij wordt gegeven wordt in de beoordeling meegenomen.
Aantoonbare werkervaring met arcGIS Pro 10.2 & hoger. -Eis 6.4 Minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met arcGIS Pro
(30 punten);
100% Ja, Meer dan drie (3) jaar aantoonbare werkervaring
66% Ja, twee (2) tot drie (3) jaar aantoonbare werkervaring
33% Ja, een (1) tot twee (2) jaar aantoonbare werkervaring
0% Nee, minder dan een (1) jaar aantoonbare werkervaring
Aantoonbare relevante werkervaring met Obsurv. (20 punten)
100% Ja, meer dan één (1) jaar Aantoonbare relevante werkervaring met databeheer in Obsurv
50% Ja, minder dan één (1) jaar Aantoonbare relevante werkervaring met databeheer in Obsurv.
0% Nee, geen aantoonbare relevante werkervaring met Obsurv.
Aantoonbare relevante werkervaring met FME 2018 & hoger. (20 punten)
100% Ja, Meer dan twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met FME.
75% Ja, een (1) tot twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met FME.
50% Ja, minder dan één (1) jaar aantoonbare relevante werkervaring met FME.
0% Nee, geen aantoonbare relevante werkervaring met FME.
Ervaring met werken bij een werkgever werkzaam binnen (het domein van) de openbare ruimte. (10 punten)
100% Ja, meer dan twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met werkgever werkzaam binnen (het domein van) de openbare ruimte
75% Ja, tussen de een (1) jaar en twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met werkgever werkzaam binnen (het domein van) de openbare ruimte.
50% Ja, een (1) jaar of minder aantoonbare relevante werkervaring met werkgever werkzaam binnen (het domein van) de openbare ruimte
0% Nee, geen aantoonbare relevante werkervaring met werkgever werkzaam binnen (het domein van) de openbare ruimte
Aantoonbare relevante werkervaring met werkzaamheid en aan, of sterk gerelateerd aan de BGT (10 punten)
100% Ja, meer dan twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met werkzaamheden aan, of sterk gerelateerd aan de BGT
75% Ja, tussen de een (1) jaar en twee (2) jaar aantoonbare relevante werkervaring met werkzaamheden aan, of sterk gerelateerd aan de BGT
50% Ja, een (1) jaar of minder aantoonbare relevante werkervaring met werkzaamheden aan, of sterk gerelateerd aan de BGT
0% Nee, geen Aantoonbare relevante werkervaring met werkzaamheden aan, of sterk gerelateerd aan de BGT
Uurtarief (10 punten)
Aanvullende informatie
Verlengingsoptie: Aanbestedende dienst kan eenzijdig besluiten de overeenkomst maximaal acht (8) maal (voor bepaalde tijd) te verlengen met een maximale inhuurtermijn van 48 maanden exclusief de initiële inhuurperiode. De bepaalde tijd van de verlenging wordt per verlengingsoptie bepaald. Er wordt overgegaan tot verlening als het project niet binnen de initiële looptijd wordt afgerond.
Plaats tewerkstelling: Provincie Zuid-Holland, standplaats Den Haag
Locatie waar verificatiegesprek plaatsvindt: Zuid-Hollandplein 1, Den Haag of Teams.
Let op!: Met de inwerkingtreding van de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties en het vervallen van de VAR-verklaring is er risico ontstaan bij de aanbestedende diensten met betrekking tot schijnzelfstandigheid en de afdracht van belastingen. Om dit risico te beperken vragen wij bij inzet van ZZP’ers de modelovereenkomst te ondertekenen door de in te zetten ZZP’er. In dit kader stelt de aanbestedende dienst nadrukkelijk dat:
Opdrachtnemer als zelfstandige werkzaamheden verricht en expertise heeft op het gebied van de voorliggende verder omschreven werkzaamheden en bereid is deze buiten dienstbetrekking ten behoeve van de Opdrachtgever te verrichten;
Als gevolg van het voornoemde geen hiërarchische aansturing zal plaatsvinden;
Opdrachtnemer over eigen apparatuur beschikt voor de uitvoering van zijn/haar werkzaamheden;
Opdrachtgever en Opdrachtnemer uitsluitend met elkaar wensen te contracteren op basis van een overeenkomst van opdracht in de zin van artikel 7:400 e.v. BW;
Opdrachtgever en Opdrachtnemer uitdrukkelijk niet beogen een arbeidsovereenkomst aan te gaan in de zin van artikel 7:610 e.v. BW;
Opdrachtgever en Opdrachtnemer uitdrukkelijk niet beogen een aanstelling in dienst van Opdrachtgever in de zin van artikel 1 Ambtenarenwet jo. B.1 CAP tot stand te laten komen.