Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jul 2025Uren per week:
16 tot 20Publicatiedatum:
17 jan 2025Organisatie
Als je werkt voor de gemeente Purmerend ben je iedere dag bezig om te zorgen dat het fijn wonen, leven, werken is in onze stad en dorpen. Dat doen we door oog te hebben voor onze inwoners en ondernemers. Zij maken de samenleving en staan centraal bij alles wat we doen bij de gemeente. De wijze waarop wij ons werk organiseren moet onze inwoners verder helpen. Het uitgangspunt is hierbij dat inwoners zelf verantwoordelijk zijn voor hun levens en de keuzes die zij daarin maken. Als gemeente staan we soms voor onze inwoners, naast of achter.
De gemeente is er voor alle inwoners. In het bijzonder voor diegene met een ondersteuningsbehoefte of die kwetsbaar is. Niet per se omdat ze er vanuit wet- en regelgeving récht op hebben, maar omdat het ze verder helpt. Dit zien wij als onze maatschappelijke opgave: doen wat nodig is. En om dat te kunnen doen, staan we dichtbij inwoners en instellingen en zijn we nieuwsgierig naar wat er speelt: ‘van buiten naar binnen’, die vooral de volgorde van de werkwijze duidt. De situatie buiten, in de stad en de dorpen, is leidend en het verhaal en de situatie eromheen zijn daarbij belangrijk.
Opdracht
Locatieontwikkeling
Purmerend heeft ambitie en dat is terug te zien in de stad. Voor deze ontwikkelingen zoeken wij een projectleider locatieontwikkeling voor het realiseren van de Oostflank. In 2025 wordt de visie uitgewerkt in een programma, parallel daaraan wordt de mer-procedure doorlopen. Voor de ontwikkeling van de Oostflank is 2025 daarmee een belangrijk en intensief jaar. Voor de totstandkoming van deze producten zoeken we daarom een (assistent)projectleider locatieontwikkeling die proactief is en samen met de projectmanager verder vormgeeft aan de ontwikkeling van de Oostflank. Je hebt ervaring met gebiedsontwikkeling of met meerdere thema’s zoals water, mobiliteit en flora fauna.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (assistent)projectleider;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als (assistent)projectleider in de ruimtelijke ontwikkeling bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (assistent)projectleider locatieontwikkeling of gebiedsontwikkeling in de afgelopen 8 jaar (30 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 80.000 inwoners (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender (20 punten);
a. tot €95,- (20 punten);
b. van €96,- tot €110,- (15 punten);
c. meer dan €110,- (0 punten).
Competenties
Hebt ervaring met participatietrajecten rondom ruimtelijke ontwikkeling met maatschappelijke impact.
Hebt ervaring met de verschillende inhoudelijke aspecten die bij gebiedsontwikkeling komen kijken
Heeft een proactieve houding, initiatiefnemen wordt gewaardeerd
Beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit;
Bent van nature nieuwsgierig en functioneert optimaal in een snel veranderende omgeving;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).