Administratief medewerker postkamer

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Het Rond 6-E, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55 16-24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

8 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
Als Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD-KRH) zoeken wij een nieuwe collega die zich graag in wil zetten voor een inclusieve samenleving. Een samenleving waarin iedereen mee kan doen, wat iemands achtergrond ook is. Dat is namelijk precies waar wij ons als RSD-KRH voor inzetten. Wij werken voor 5 gemeenten in de regio, met gezamenlijk meer dan 200.000 inwoners. Ons kantoor is gevestigd in Zeist. Meer over onze organisatie lees je hier.  

Opdracht
Als Scanoperator ga je een belangrijke rol in het communicatieproces met onze inwoners vervullen. Je kan je goed vinden in waar onze organisatie voor staat: mensen een stap verder helpen zodat zij (weer) volwaardig onderdeel van de maatschappij uit gaan maken.

In deze functie heb je veel contact met onze interne collega's. Je werkt met gevoelige gegevens en zorgvuldig werken is hierbij essentieel.  

Concreet ga jij:  

  • Zorgdragen voor het scannen van documenten en zorgen voor controle van de integriteit en bruikbaarheid hiervan.

  • Zorgen voor een juiste registratie van diverse documenten.

  • De inkomende post registreren en de uitgaande post verzendklaar maken.

  • De digitale post verzenden.

  • Meedenken over het verbeteren van werkwijzen, procedures en instrumenten ten aanzien van het beheer van de digitale informatiestromen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als scanoperator of administratief medewerker postkamer bij een overheidsinstantie;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2025 voor minimaal 16 uur per week;
4. Uurtarief maximaal €55,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe partij;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als scanoperator of administratief medewerker postkamer; (40 punten)
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in een administratieve functie binnen een overheidsinstelling ( 30 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 24 maart 2024 voor 16 uur per week (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Suite (5 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Decos Join (5 punten).

Competenties

  • Samenwerken;

  • Netwerken;

  • Initiatief;

  • Klantgericht;

  • Resultaatgericht. 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: nee

Planning
De gesprekken bij de RSD worden op dinsdag 18 februari 2025 gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 14 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.