Medewerker Uitkeringsadministratie

Samenwerking de Liemers

Kastanjelaan 3, 6921 ER Duiven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00 24 tot 36 uur Gelderland

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

24 tot 36 uur

Publicatiedatum:

2 aug 2024

Omschrijving van de opdracht
Let op!: Inschrijvers mogen maximaal 1 kandidaat aanbieden. Het aanbieden van meerdere kandidaten leidt tot uitsluiting. Voor een leuk team van zo’n 5 medewerkers Uitkeringsadministratie, zoeken we tijdelijk versterking. Hiermee willen we een fase overbruggen, waarin één nieuwe collega verder ingewerkt kan worden en we verder in kaart brengen hoeveel structurele versterking het team nog nodig heeft. 

We zoeken hiervoor iemand die ook een goede match vormt met het team:

  • Iemand die graag samenwerkt

  • Iemand die (zelfs voor korte duur) rust en stabiliteit kan brengen

Een combinatie met de opdracht voor Debiteurenbeheer (12-24 uur) die nu ook open staat, is bespreekbaar. Mocht die combinatie echter niet haalbaar of wenselijk zijn, dan gaat onze voorkeur uit naar een kandidaat voor Uitkeringsadministratie die 32-36 uur beschikbaar is. 

Verantwoordelijkheden
Als medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz en Bbz. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • het verwerken van nieuwe aanvragen en mutatieonderzoeken

  • het aanmaken van uitkeringsdossiers en het invoeren van mutaties

  • het controleren van inkomstenformulieren en het berekenen van de te verrekenen inkomsten. 

  • Je verwerkt beslagleggingen en overige facturen/post. Daarnaast draai je dagelijks betalingsruns. 

  • Je ondersteunt collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2024 tot en met 01-12-2024 voor 24 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 keer 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als medewerker Uitkeringsadministratie binnen het sociaal domein (het liefst Participatiewet) binnen de afgelopen 5 jaar

  • Aantoonbaar kennis van de Participatiewet (op basis van opleiding of minimaal 3 jaar relevante werkervaring)

  • Aantoonbare ervaring met de Suite en het Microsoft Office pakket.

  • Bereidheid om minimaal 1 dag in de week op locatie te werken

Wensen

  • Snelle inzetbaarheid. Jij bent al helemaal thuis in de materie en kan snel zelf aan de slag gaan. (Kennis van de Suite, Decos Join etc. helpen je daarbij.) Zo kunnen wij onze aandacht richten op het goed inwerken van een andere collega. De mate waarin u voldoet aan de wens, wordt voorzien van een score: Voldoet volledig aan de wens scoort 5 Voldoet deels aan de wens scoort 3 Voldoet niet aan de wens scoort 0 (70%)

  • Externe beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. RSD vindt het belangrijk te horen waarom deze opdracht kandidaat aanspreekt en wat deze hieraan kan bijdragen. Wat zijn belangrijke eigenschappen van de kandidaat die deze opdracht tot een succes kunnen maken. De mate waarin u voldoet aan de wens, wordt voorzien van een score: Een volledige, heldere motivatie, specifiek gericht op deze opdracht en waarbij de eigenschappen aansluiten bij het DNA van de RSD en het team scoort 5 punten. Een deels volledige, heldere motivatie waarbij de eigenschappen minder aansluiten scoort 3 punten. Een onduidelijke motivatie die aanknopingspunten mist om deze opdracht tot een succes te maken en om tot verbinding te komen met het team scoort 0 punten (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.