Interim senior HR support medewerker

Stichting Bevolkingsonderzoek Nederland

Hoogoorddreef 54E, 1101 BE Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

20 jan 2025

Organisatie
Bevolkingsonderzoek Nederland voert de bevolkingsonderzoeken darmkanker, borstkanker en baarmoederhalskanker uit met als doel kanker in een vroeg stadium op te sporen. Vroege opsporing van kanker vergroot de kans op genezing. Jaarlijks nodigen we ruim 4,3 miljoen mensen uit. Bij Bevolkingsonderzoek Nederland werken 950 collega’s. Je omringt je bij ons met goed opgeleide, deskundige en enthousiaste medewerkers die écht het verschil willen maken. Wij zijn trots ons werk en op onze maatschappelijke bijdrage. Bij ons vind je betekenisvol werk met een marktconforme beloning in een fijne organisatie waar alles goed geregeld is.

Opdracht
Bevolkingsonderzoek Nederland
is per direct op zoek naar een interim senior HR Support medewerker (32-36 uur). Jij komt terecht in een fijn (landelijk werkzaam) team dat bestaat uit onze manager, HR Specialisten, HR Business Partners en HR Support medewerkers. 

Jouw werk is onmisbaar. Voor je directe HR-collega’s en zeker ook voor de rest van de organisatie. Jij neemt werk uit handen bij onze manager en bij de HR Business Partners en jij ondersteunt hen bij de dagelijkse HR-werkzaamheden. Je werkt nauw samen met je collega’s. De dynamiek van deze functie maakt jou blij. Jij schakelt snel en je pakt meerdere dingen tegelijk op.  

Jouw werkzaamheden:  

  • Controleren en verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem (Afas);

  • Toezien op de correcte toepassing van de Cao Ziekenhuizen;

  • Aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en leidinggevenden over: Arbeidsvoorwaardelijke en personele regelingen, Cao en wet- en regelgeving;

  • Maken van (cijfer)overzichten;

  • Zorgen dat digitale personeelsdossiers op orde zijn.

  • Participeren in projecten.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werk ervaring als een HR ondersteuner dan wel HR medewerker;
2. Aantoonbare kennis en werkervaring met het personeelsinformatiesysteem Afas;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als een HR ondersteuner dan HR medewerker (35 punten);
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau op HR gebied (30 punten);
6. Aantoonbare kennis en werkervaring met de Cao ziekenhuizen in de afgelopen 5 jaar (25 punten).

Competenties

  • Je communiceert helder in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je werkt overzichtelijk.

  • Je werkt graag zelfstandig.

  • Je bent accuraat en proactief.

  • Je bent een doorpakker.

  • Je bent integer, je hebt inlevingsvermogen en tact.

  • Je bent service- en klantgericht én resultaatgericht.

  • Jouw houding is nuchter, praktisch en je bent uiterst flexibel ingesteld.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal FWG 45. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De eerste gesprekken zullen plaats vinden op vrijdag 31 januari 2025, tussen 9:00 uur en 12:00 uur. 

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de ezzp'. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.