Coördinator BOA

Gemeente Steenwijkerland

Vendelweg 1, 8331 XE Steenwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

15 apr 2024

Einddatum:

14 jul 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

15 mrt 2024

Coördinator controleurs openbare ruimte (BOA)
Wij zoeken een BOA coördinator binnen het Team Uitvoering openbare ruimte, team Controleurs openbare ruimte. Deze functie biedt veel afwisseling en de kans om een cruciale rol te spelen in het versterken van de leefbaarheid in onze gemeente.

Als BOA coördinator ben je de spil in ons team van controleurs openbare ruimte. Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele zaken en ondersteunt collegae-boa’s, vooral in bijzondere, complexe situaties en casussen. Je verbetert teamfaciliteiten, waaronder hulpmiddelen en werkprocessen. Jouw rol omvat ook het actief bevorderen van open en constructieve discussies en het aanmoedigen van positieve, oplossingsgerichte benaderingen om de samenwerking binnen het team te versterken en betere resultaten te behalen. Je begeleidt jouw team in de professionalisering van de uitvoer van de werkzaamheden, dit in afstemming met de teamleider. Je bouwt sterke relaties op met ketenpartners en fungeert als verbindende schakel met andere teams. Bovendien beheer je teamroosters en organiseer je briefings en debriefings om de communicatie te stroomlijnen.

Overige taken:

  • Je adviseert de teamleider over protocollen, processsen en uitvoeringsplannen

  • Je bent het aanspreekpunt voor pfo's 

  • Door regelmatig overleg met de leidinggevende houden we het team goed geïnformeerd

  • Je neemt actief deel aan diverse integrale handhavingsprojecten

  • Je coacht collega's tot betere prestaties. 

Kandidaatsomschrijving

  • Je beschikt over mbo+ of hbo- werk en denkniveau, daarnaast vragen wij:

  • Dat je in het bezit bent van diploma Buitengewoon Opsporingsambtenaar en evt. boa coördinatoropleiding;

  • Een vereiste voor deze functie is het bezit van een diploma Buitengewoon Opsporingsambtenaar, bij voorkeur aangevuld met een BOA-coördinatoropleiding. Ervaring binnen een ander overheidsorgaan zoals een gemeente, de politie of een vergelijkbare instantie, is ook een essentiële kwalificatie;

  • Je hebt een aantal jaren ervaring met soortgelijk werk.

  • Ervaring in het coördineren van werkzaamheden en het aansturen van operationele teams;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Sterke conflictbeheersing, overtuigingskracht en besluitvaardigheid;

  • Zelfstandigheid, veerkracht en bereidheid om extra inspanningen te leveren;

  • Beschikbaarheid voor avond- en weekendwerk;

  • Kennis van en ervaring binnen een gemeentelijke organisatie is een pluspunt;

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit minimaal een afgeronde MBO+ opleiding aangevuld middels opgedane werkervaring in een soortgelijke functie.

  • Kandidaat is op CV aantoonbaar in het bezit van een geldig BOA diploma.

  • Minimaal 2 jaar ervaring als coördinator buitengewone opsporingsambtenaar

  • Kandidaat is voor minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week beschikbaar. De voorkeur is voor een beschikbaarheid van 32 uur per week.

  • De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat is bij voorkeur in het bezit van een BOA coördinatoropleiding.

  • Minimaal 3 jaar ervaring als coördinator buitengewone opsporingsambtenaar

  • Op CV aantoonbare ervaring binnen de publieke sector als een gemeente, politie of vergelijkbare instantie

  • Op CV aantoonbare ervaring met het aansturen van operationele teams.

  • Ervaring met werken in een omgeving met bestuur en politiek vb. gemeente, provincie (politieke sensiviteit)

  • Maandag is kandidaat beschikbaar voor een verplichte fysieke dag op kantoor, o.a. vanwege PFO's

  • De gesprekken vinden plaats op 2 april tussen 13:00 en 16:30 uur. Hier graag rekening mee houden. De gesprekken vinden fysiek plaats op het gemeentehuis.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.