Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Vastgoed Datamanager

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 32-36

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

1 apr 2025

Organisatie
Werkorganisatie BUCH is in 2017 ontstaan, na een fusie van de ambtelijke organisaties van de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. Het is daarmee een jonge organisatie, met sterke wortels binnen de vier gemeenten.

Met ruim 850 medewerkers faciliteren we vier besturen bij het realiseren van hun ambities. We bieden als één organisatie het hoofd aan maatschappelijke opgaven zoals wonen, klimaat, zorg en gezonde financiën. We focussen op de overeenkomsten met oog voor de lokale verschillen.

Samen werken we aan morgen. Kijk voor meer informatie op:
www.werkenbijdebuch.nl
www.bergen-nh.nl
www.uitgeest.nl
www.castricum.nl
www.heiloo.nl

Omschrijving van de opdracht
Uitvoering geven aan de inrichting van het vastgoedinformatiesysteem (VBS) binnen het project Basis Vastgoedinformatie, onderdeel van het tijdelijke Programma Strategisch Vastgoedmanagement

Takenpakket
In deze rol ben je verantwoordelijk voor opleveren van een volledige dataset in het deelproject Basis Vastgoedinformatie, onderdeel van het Programma strategisch vastgoed. Je bent verantwoordelijk voor het verkrijgen, invoeren, bijwerken en beheren van vastgoedgegevens in het Vastgoed Beheer Systeem (VBS) om ervoor te zorgen dat onze database accuraat is en verrijkt wordt voor vastgoed management.

 Werkzaamheden:

  • Invoeren van vastgoedgegevens in het vastgoed management systeem.

  • Controleren en corrigeren van bestaande gegevens om de nauwkeurigheid te waarborgen.

  • Ophalen van actuele gegevens bij onze vastgoed contractanten.

  • Samenwerken met interne afdelingen en externe organisaties om ontbrekende informatie te verzamelen en/of te corrigeren.

  • Het aansturen van externe leveranciers om het maximale uit de vastgoed beheer software te halen.

  • Onderzoek en implementatie van data oplossingen en mogelijkheden voor bijv. data bulk uploads en/of technische (API) connecties met andere online systemen, zoals onderhoud- en financiële gegevens.

  • Onderhouden en bewaken van de vertrouwelijkheid en veiligheid van alle gegevens.

  • Assisteren bij het genereren van rapporten en het uitvoeren van gegevensanalyses.

  • Actualiseren van documentdossiers bij onze gebouwen en contracten.

Eisen

  1. Minimaal een MBO-diploma, bij voorkeur HBO in een administratieve of daaraan gerelateerde richting.

  2. Ervaring met online (SaaS) systemen, zoals Contract-, Data- en Content Management Systemen.

  3. Ervaring met data management, entry en data opschoning taken (o.a. in MS Excel).

  4. Basis technische kennis van online (SaaS) systemen en data integratie mogelijkheden (o.a. API, CSV inleesbestanden)

  5. Uitstekende computervaardigheden en met name MS Excel kennis (tezamen met basiskennis MS, Word, PowerPoint, Teams).

  6. Uurtarief: 80 -120 euro per uur excl. BTW, inclusief overige kosten

Competenties

  • Nauwkeurig en oog voor detail.

  • Goede communicatieve vaardigheden (intern en extern).

  • Het vermogen om effectief samen te werken met diverse belanghebbenden, van beleidsmatig tot operationeel (Vastgoed beleidsadviseur tot Data analist).

  • Resultaatgericht werken op basis van vastgoedbeleid en doelstellingen.

  • Pragmatisch, doorzettingsvermogen en oplossingsgericht.

Gunningscriteria

  1. Werkervaring binnen de overheid is een pre, maar niet vereist.

  2. Kennis van vastgoed(beheer) is een pre, maar niet vereist.

  3. Ervaring met vastgoed beheer software is een pre, maar niet vereist.

Aanvullende informatie

  • In overleg fysiek aanwezig op een van de werklocaties van de BUCH.

  • VOG Screeningsprofiel
    Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-22-41-53

  • De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.