WMO Ondersteuner

Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€63,10 24 tot 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

30 jul 2024

Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.

Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Opdracht
Als administratief ondersteuner Wmo maak je deel uit van het Team Zorg. Team zorg behandelt meldingen van burgers die ondersteuning wensen vanuit de Wet Maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Je werkt als een verlengstuk van de Wmo consulenten, waarbij je ze ondersteunt bij diverse werkzaamheden.

De Wmo ondersteuners hebben wij ingedeeld in 2 clusters. De Frontoffice en de Backoffice. De Frontoffice is verantwoordelijk voor de werkzaamheden rondom de melding. De Backoffice is o.a. aan zet bij wijzigingen, beëindigingen en het maken van beschikkingen.

Vanwege langdurig zieken zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning in onze Frontoffice. De werkzaamheden van de Frontoffice bestaan voornamelijk uit:

  • Het screenen van de binnengekomen meldingen;

  • Korte vraagverduidelijking;

  • Mailbox beheren Teamzorg en de daaruit voortkomende acties uitzetten;

  • Telefoonnotities nabellen en/of doorzetten aan betrokken consulent;

  • Inplannen gesprekken telefonisch onderzoek;

  • Behandelen aanvragen Gehandicaptenparkeerkaart.

Je hebt hierbij overleg met Wmo consulenten, zorgaanbieders, leveranciers en andere (externe) partners. Ook draag je zorg voor de archivering en stel je je beschikbaar voor andere voorkomende (algemene) administratieve taken en projecten.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Een maximum uurtarief van € 63,10 inclusief reiskosten woon-werk, fee Flextender en excl. btw;

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van het sociaal domein;

  3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken met office 365 (Word, Excel, Teams en Outlook) benoem waar dit is opgedaan;

  4. Aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein op het gebied van zorg en welzijn;

  5. Aantoonbare werkervaring met en kennis van de WMO, benoem waar dit is opgedaan;

Gunningscriteria (weging)

  1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Wmo ondersteuner (30 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van Wmo aanvragen (20 punten);

  3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (15 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite-SD (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (20 punten);

  5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Corsa (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (15 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Nauwkeurig;

  • Georganiseerd;

  • Resultaatgericht;

  • Initiatiefrijk;

  • Flexibel.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 8 augustus 2024 tussen 15:00 uur en 17:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 7 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • De voertaal binnen de gemeente is Nederlands (in taal en geschrift), er word geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.