Fryslânplein 3, 8914 BZ Leeuwarden, Nederland
Begindatum:
11 dec 2023Einddatum:
15 mrt 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
20 nov 2023Omschrijving van de opdracht
Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en duik in de uitdagende wereld van het waterbeheer. Als Wetterskipper krijg je vertrouwen, verantwoordelijkheid en de ruimte om je werk op jouw manier in te vullen. Met duizend-en-één expertises in huis kun je hier verrassend veel kanten op. En wát je ook doet, als Wetterskipper maak je altijd een verschil in de wereld om je heen. Je draagt bij aan een veilige en leefbare provincie. Voor mens en natuur. Voor huidige en volgende generaties. En wat doe jij morgen met water?
Deze tijdelijke opdracht is bij onze vakgroep Dienstverlening waar in totaal ruim 40 bevlogen en deskundige medewerkers werkzaam zijn. De vakgroep dienstverlening faciliteert de primaire processen binnen Wetterskip Fryslân en bestaat uit een klantcontactcentrum, servicemeldpunt en ondersteuners.
De vakgroep zorgt voor een goede werkomgeving en biedt collega's de middelen om hun werkzaamheden zo optimaal mogelijk uit te voeren. In deze tijdelijke functie wordt je ingezet bij de receptie, nu nog onderdeel van het klantcontactcentrum (KCC). Zeer binnenkort wordt de receptie verbouwd en wordt ook het uitgiftepunt van het servicemeldpunt aan de receptie toegevoegd.
Je bent het gezicht van Wetterskip Fryslân.
De tijdelijke opdracht voor medewerker receptie houdt in:
JIj bent het gezicht van Wetterskip Fryslân
Jij ontvangt bezoekers op een gastvrije manier, biedt een kop koffie aan en vewijst de bezoeker naar de juiste ruimte of zorgt dat de juiste collega gebeld wordt.
Jij beheert de bezoekersregistratie en schrijft collega's aan die de bezoeker vergeten is aan te melden.
Jij geeft, door collega's, gereserveerde boot- en/of NS kaarten, fiets- en autosleutels uit.
Verricht ligt administratief werk in verschillende systemen zoals Outlook, Topdesk, Excel en Word.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 december 2023 tot 15 maart 2024 voor (gemiddeld) 32 uur per week. (e.e.a. in afstemming met de opdrachtgever)
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
De gesprekken zijn op 4 december 2023, in de middag.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 met motivatie toe.
De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau. ( Dit wordt tijdens de selectieprocedure gecontroleerd.)
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie. (Dit wordt tijdens de selectieprocedure gecontroleerd.)
De aangeboden kandidaat heeft een bhv diploma of is bereid deze (op korte) termijn te halen.
De aangeboden kandidaat is bereid om ook eens in de avond werkzaam te zijn.
De aangeboden kandidaat beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en de Friese taal in woord.
Gunningscriteria
De aangeboden kandidaat is representatief en heeft aandacht voor de klant. Dit wordt tijdens het gesprek getoetst.
De aangeboden kandidaat is een teamplayer, communicatief vaardig en flexibel. Dit wordt tijdens het gesprek getoetst.
De aangeboden kandidaat denkt graag mee om de dienstverlening te verbeteren en te vernieuwen. Dit wordt tijdens het gesprek getoetst.
De aangeboden kandidaat beheerst de Friese taal in woord en geschrift. Dit wordt tijdens het gesprek getoetst.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.