Projectassistent/Junior beleidsadviseur Wonen en Zorg RHA subsidies

Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 16-24 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

14 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zwolle mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Zwolle. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.

In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Opdracht
Algemeen:

  • Beheer mailboxen (postbussen) Wonen en Zorg en Werkgroep Bijzondere woonvormen (WBW);

  • Opvolging geven aan mails/verzoeken uit de mailboxen c.q. acties uitzetten, dan wel zelf uitvoeren;

  • Voorbereiding, notuleren en uitwerken adviezen WBW;

  • Uitvragen (tweejaarlijks) stand van zaken bij partners Regeling Huisvesting Aandachtsgroepen (RHA) inclusief verwerking van de uitkomsten in Excel

Financieel:

  • Uitzoeken van 9 RHA subsidies (stand van zaken per subsidie in kaart brengen en evt. ondersteuning bij bestuurlijk informeren);

  • Contacten onderhouden met ons subsidieloket inzake uitbetalingen uit budget RHA en lokaal verstrekte subsidies (toewijzingen en vaststellingen);

  • Overzicht krijgen in financiële afspraken (naast de contractuele zorgafspraken) in de afspraken per lopend woon-zorg initiatief.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectassistent of beleidsondersteunende rol  rondom beleidsveld wonen en (volks)huisvesting en/of subsidieverlening;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling. 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectassistent of beleidsondersteunende rol  rondom beleidsveld wonen en (volks)huisvesting en/of subsidieverlening (50 punten);
6. Aantoonbare kennis van de processen, rollen en verhoudingen rondom beleidsveld wonen en (volks)huisvesting en/of subsidieverlening (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met RHA subsidie (20 punten). 

Competenties

  • Je bent nieuwsgierig, stelt vragen, neemt initiatief en denkt kritisch mee.

  • Je vindt het leuk om collega's te ondersteunen, verzet bergen werk en draait je hand nergens voor om.

  • Jij pakt doortastend meerdere uitdagingen tegelijk aan

  • Je werkt gestructureerd en resultaatgericht;

  • Je communiceert helder en presenteert je inzichten begrijpelijk in Nederlandse taal.

  • Uiteraard ben je digitaal vaardig (o.a. Teams, Excel)

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m vrij

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 27 maart 2025 van 09:00 - 12:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur