Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland
Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
27 feb 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
11 aug 2025Deze opdracht is conform Wet DBA toetsingskader beoordeeld. Het betreft het uitvoeren van alle voorkomende lijnactiviteiten behorende bij de lijnfunctie. Dit is geen zzp opdracht en uitgesloten voor ZZP'ers. Indien bij het aanbieden van het profiel onduidelijk is of er sprake is van een dienstverband wordt de inschrijving uitgesloten. De opdrachtgever neemt geen enkel fiscaal of arbeidsrechtelijk risico.
Ben jij een goede relatiemanager die heldere afspraken kan maken en vertrouwen weet te realiseren tussen alle stakeholders?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door een ambtelijke organisatie.
Als Contractmanager kom je te werken in team Beleid, Contract, Control en Informatie (BCC-I). Dit team valt onder de afdeling Werk & Inkomen en ondersteunt de afdelingen Werk & Inkomen, Jeugd & Onderwijs, Sociale Samenleving en Sociale Voorzieningen binnen het Sociaal Domein op het gebied van beleid, contractmanagement, interne controle en informatiemanagement. Het team bestaat uit 25 medewerkers, waarvan 6 Contractmanagers. In verband met zwangerschapsverlof van de contractmanager Wmo begeleiding zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging. Het product Wmo begeleiding wordt op dit moment opnieuw aanbesteed. De implementatie periode start begin oktober 2025. Jij zorgt samen met de andere betrokken collega's voor een efficiente en goede implementatie van de nieuwe contracten. Je voert evaluatiegesprekken met de gecontracteerde aanbieders en stuurt tijdig bij op zowel financiele als marktveranderingen. Aanvullend fungeer je als sparringpartner voor de collegas van de uitvoerende afdelingen en zorg je voor structurele informatie met betrekking tot budgetontwikkelingen, budgetbewaking en advisering, waardoor sturing op de vakafdelingen mogelijk is. Tevens zorg je voor tijdige levering van de informatie ten behoeve van de verantwoording voor de jaarrekening van Wmo.
De opdracht loopt tot 28 februari 2026. Er is een mogelijkheid tot verlenging. We hebben in deze uitvraag verlengingsopties opgenomen, zoals toegestaan onder de Aanbestedingswet via een herzieningsclausule. Maar let op: dat betekent niet dat er automatisch aanspraak op gemaakt kan worden. Het is een optie, geen recht.
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door een ambtelijke organisatie.
Als Contractmanager kom je te werken in team Beleid, Contract, Control en Informatie (BCC-I). Dit team valt onder de afdeling Werk & Inkomen en ondersteunt de afdelingen Werk & Inkomen, Jeugd & Onderwijs, Sociale Samenleving en Sociale Voorzieningen binnen het Sociaal Domein op het gebied van beleid, contractmanagement, interne controle en informatiemanagement. Het team bestaat uit 25 medewerkers, waarvan 6 Contractmanagers.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op maandag 1 september van 9.00 tot 12.30 uur en donderdag 4 september van 9.00 tot 12.30 uur. De gesprekken vinden op locatie plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.
In verband met zwangerschapsverlof van de contractmanager Wmo begeleiding zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging. Het product Wmo begeleiding wordt op dit moment opnieuw aanbesteed. De implementatie periode start begin oktober 2025.
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet voor aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
Er wordt verwacht dat je in elk geval 2 dagen per week in kantoor werkt, waarbij de vaste werkdag dinsdag is en de andere dag in overleg vastgelegd wordt. Daarnaast ben je flexibel om ook op andere dagen naar kantoor te komen als het werk daar om vraagt.