Toezichthouder aanleg glasvezel bij hoogbouw Amstelveen (CBT25-1456)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 16 Noord-Holland

Begindatum:

17 feb 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

20 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Vanwege de aanleg van glasvezel bij de hoogbouw in Amstelveen wij externe expertise nodig voor 16 uur toezicht per week op deze werkzaamheden. Het gaat om een periode van 6 maanden tot en met 1 juli 2025 met een mogelijke uitloop tot eind 2025. Een maand voordat de werkzaamheden eindigen laten we dit weten.

De werkzaamheden bestaan uit het toezien op de aanleg van glasvezel bij de hoogbouw in Amstelveen. Het gaat hierbij om de laatste stap: het aanleggen van glasvezel nabij het gebouw tot in het gebouw. Er moeten instemmingsbesluiten worden afgestemd vooruitlopend op de werkzaamheden. Tijdens de uitvoering is toezicht benodigd. Er zal o.a. worden gewerkt met hoogwerkers rondom het gebouw waardoor schade kan ontstaan rondom de openbare ruimte (wegen en groen) van het gebouw, soms zijn verkeersplannen noodzakelijk. Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd is een naschouw en oplevering en controle van documenten nodig.

Het gaat om de volgende taken en verantwoordelijkheden die onafhankelijk van de dagelijkse operatie van de afdeling worden uitgevoerd.  

De rol van de toezichthouder:

  • Als toezichthouder begeleid je, in nauw overleg en in samenwerking met de projecteider, de uitvoering van het glasvezelproject;

  • Je dient de belangen van de gemeente en zorgt ervoor dat de openbare ruimte op orde is- en blijft na de aanleg van het glasvezel;

  • Je bent gefocust op uitvoeringsprocessen en hebt gevoel voor de belangen van de gemeente;

  • Je ziet erop toe dat het werk wordt gerealiseerd conform contract en gestelde eisen.

  • Je adviseert over afwijkingen in de uitvoering, je legt dit vast in rapportages die je overlegt aan de gemeente.

De opdracht start 17 februari tot 1 september 2025 en er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend. 

ZZP'ers zijn uitgesloten gezien de aard van de werkzaamheden en vanwege de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025. 

Kandidaatomschrijving

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding richting Weg- en Waterbouw.

  • Minimaal 3 jaar ervaring als toezichthouder met het realiseren en uitvoeren van nutsprojecten.

  • Ervaring bij een (gemeentelijk) Ingenieursbureau.

  • Kennis en ervaring met wet- en regelgeving rond kabels en leidingen zoals de AVOI en de WIBON.

  • In bezit van VCA-VOL.

Compententies
Als Toezichthouder beschik je over de volgende competenties:

  • Omgevingsbewustzijn

  • Aanpassingsvermogen

  • Accuratesse/zorgvuldigheid

Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 6 februari tussen 10:00 uur en 14:00 uur. .De gesprekken vinden op de Gemeentewerf plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Toelichting op rooster
Op locatie. Dinsdag en donderdag aanwezig.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.