Allround specialist burgerzaken (team Specialisten)

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Sluit over 3 dagen
€ 90,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

24 feb 2025

Einddatum:

24 aug 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

31 jan 2025

Opdracht omschrijving

Word jij onze nieuwe Allround Specialist Burgerzaken?
Binnen het dynamische cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem speelt de afdeling Burgerzaken een cruciale rol in het ondersteunen van onze burgers en instanties. Met 70 bevlogen medewerkers zorgen we voor alles op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen.

De afdeling is opgedeeld in vier teams:

  • Identiteit & Adres

  • Burgerlijke Stand

  • Specialisten

  • Ondersteuning

Ter versterking van de teams Specialisten en Burgerlijke Stand zijn we op zoek naar 2 allround specialisten burgerzaken die het verschil maken.

Wat ga je doen?
Als Allround Specialist Burgerzaken ben je het aanspreekpunt voor diverse aangiften en aanvragen. Denk hierbij aan eerste inschrijving, het beheren van de burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU, het verzorgen van opties en naturalisaties, en het verwerken van wijzigingen en correcties van persoonsgegevens. Je werkt zowel in de front- als backoffice, zowel op het Arnhemse stadhuis als in Zevenaar.

Daarnaast krijg je de kans om collega's met minder ervaring te coachen en te begeleiden, en je kennis te delen met je team.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt voor de zelfstandige afhandeling van diverse processen en procedures binnen de afdeling.

  • Je deelt actief je kennis en ervaring met collega's en begeleidt hen bij hun werk. 

Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 februari 2025 tot 24 augustus 2025 voor 32-36 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 12 februari tussen 13.00 - 17.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Sjabloon : CV template Algemeen 1.6.doc

Eis 2. De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met complexe dossiers binnen de afdeling burgerzaken. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. De kandidaat heeft relevante en recente werkervaring opgedaan als allround specialist burgerzaken. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van Gemeente Arnhem. Gemeente Arnhem werkt met een eigen inhuurapplicatie waarin een leverancier zich, na gunning, dient in te schrijven. In deze applicatie worden ook de urenregistratie en facturatie geregistreerd.

Sjabloon : Algemene Inhuurvoorwaarden - Inhuurbalie026.pdf

Wensen

Wens 1. De kandidaat heeft een relevante vakopleiding, bijv. BOBZ/BABZ of relevante modules van de Publieksacademie. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (25%)

Wens 2. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar (werk)ervaring als specialist burgerzaken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (25%)

Wens 3. De kandidaat heeft relevante ervaring als coach/ opleider. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (15%)

Wens 4. De kandidaat heeft recente kennis van wet en regelgeving, relevant voor dit vakgebied. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (15%)

Wens 5. Vereiste competenties en vaardigheden: Initiatief Samenwerken Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid Stressbestendigheid De competenties en toetsingscriteria zijn volgens de competentiegids rijk van de Rijksoverheid. Per competentie / vaardigheid kan een score van maximaal 5% behaald worden Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur