Backoffice medewerker burgerzaken

De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 24 Noord-Brabant

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

1 aug 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

15 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht

Backoffice Medewerker Burgerzaken
Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke inzet Backoffice Medewerker Burgerzaken voor 24 uur per week. Dit betreft een herhaalde uitzet in verband met extra capaciteit die bij nader inzien nodig is op de afdeling.

Wat ga je doen?

  • Je pakt de complexere vraagstukken op die binnenkomen bij onze backoffice.

  • Als Backoffice Medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de frontoffice en het verwerken van mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP).

  • Je hebt kennis van en ervaring met de administratieve processen van Burgerzaken en bent communicatief vaardig, klantgericht en resultaatgericht. Je bent in staat om complexe taken af te handelen en werkt nauw samen met collega's om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen op rolletjes lopen.

  • Verwerken van mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP);

  • Afhandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels;

  • Ondersteunen van de frontoffice met administratieve werkzaamheden;

  • Beantwoorden van vragen van inwoners en bedrijven over Burgerzaken.

Kandidaatomschrijving

  • Je beschikt over een relevant diploma, zoals BOBZ, BABZ, MWD of BRP specialist;

  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij een gemeente;

  • Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving rondom de BRP;

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Je bent proactief, zelfstandig en nauwkeurig.

Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd

Toelichting op rooster
direct beschikbaar voor 24 uur per week.

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • BRP specialist: Minimaal 5 jaar werkervaring als BRP specialist.

  • Werkervaring: Je hebt minimaal 5 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie bij een gemeente.

  • Wet DBA: Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers.

  • Diploma: Je beschikt over een relevant diploma, zoals BOBZ, BABZ, MWD of BRP specialist;

Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte

  • Motivatiebrief

Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %

Kennis van de BRP
Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving rondom de BRP. De kwaliteit van het antwoord bepaalt de hoogte van de score. Arceer met de kleur blauw in het CV.

Weging: 35 %

Inzetbaarheid per direct
De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor 24 uur inzetbaar.

Weging: 15 %

Projectleider verkiezingen
Je hebt aantoonbare ervaring als projectleider verkiezingen.

Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

Weging: 20 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.