Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland
Begindatum:
24 feb 2025Einddatum:
24 mei 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
5 feb 2025Gegevensbeheerder BAG WOZ (het verwerken van belangenmutaties)
Ben jij de gedreven professional die in Breda aan de slag gaat met de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en Waardering Onroerende Zaken (WOZ)?
Introductie
Het team Dataservices Ruimte en Gebouwen (DRG) zoekt een nieuwe gegevensbeheerder voor de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en de Waardering Onroerende Zaken (WOZ). In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het beheren en bijwerken van de WOZ-gegevens voor de Gemeente Breda. Daarnaast geef je advies en ondersteuning aan collega’s en gebruikers met diverse vragen. Ben jij de enthousiaste professional die in Breda aan de slag wil met de WOZ?
Wat ga je doen?
Je zorgt voor de actuele registratie en het beheer van WOZ-gegevens in de verschillende applicaties.
Je hebt ervaring als WOZ medewerker die de belanghebbende mutaties verwerkt (Basisregistratie Kadaster (BRK), Basisregistratie Personen (BRP) en Handelsregister/kamer van koophandel (HR)).
Je werkt samen met de Belastingsamenwerking West Brabant (BWB) om de registratie van belanghebbenden te optimaliseren.
Je onderhoudt contacten met gemeentelijke gebruikers en fungeert als vraagbaak.
Je volgt landelijke ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en anticipeert op mogelijke gevolgen voor Breda.
Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct geregistreerd, gecorrigeerd en bewaard worden volgens wettelijke richtlijnen.
Wat vragen wij?
Je hebt minimaal mbo+/hbo werk- en denkniveau.
Je hebt een opleiding gevolgd op het gebied van de Wet WOZ of je bent bereid deze opleiding te volgen.
Je hebt ervaring met de Wet WOZ.
Je werkt graag met verschillende applicaties en hebt interesse in data-gedreven werken.
Je werkt graag samen in teamverband.
Je hebt een proactieve houding en neemt initiatief op basis van jouw bevindingen.
Je werkt doelgericht en kunt je inzichten omzetten in concrete acties.
Je bent in staat om zowel mondeling als schriftelijk duidelijke en gedegen informatie te delen.
Wie zijn wij?
Het team Dataservices Ruimte en Gebouwen (DRG) maakt onderdeel uit van de afdeling Regie Data & Informatie en valt onder de directie Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Dit team is verantwoordelijk voor de basisregistraties, waaronder de Basisregistratie Adressen en Gebouwen, de Waardering Onroerende Zaken en de Basisregistratie Grootschalige Topografie. Daarnaast houdt het team zich bezig met het (data)beheer van de Openbare Ruimte en voert het landmeetkundige werkzaamheden uit. Als Gegevensbeheerder BAG/WOZ werk je in een team van diverse professionals, die niet alleen deskundig zijn, maar ook over een flinke dosis humor beschikken!
Lees meer over de Gemeente Breda
Eisen
U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
Breda VOG algemeen. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsproel 11, 12, 13. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
Uw kandidaat heeft minimaal MBO+ werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het cv.
Uw kandidaat heeft de opleiding WOZ-medewerker afgerond. Dit moet blijken uit het cv.
Uw kandidaat heeft in de afgelopen vier jaar ervaring als WOZ medewerker opgedaan waarbij die de belanghebbende mutaties verwerkt (Basisregistratie Kadaster (BRK), Basisregistratie Personen (BRP) en Handelsregister/kamer van koophandel (HR)). Dit moet blijken uit het cv.
Wensen
Uw kandidaat heeft ervaring als WOZ medewerker die de belanghebbende mutaties verwerkt. Dit moet blijken uit het cv.
Uw kandidaat heeft kennis van en ervaring met de Wet WOZ (met name afbakenen van WOZobjecten wat betreft percelen en belang). Dit moet blijken uit het cv.
Uw kandidaat heeft goede praktisch ervaring met WOZ-specieke applicaties. Dit moet blijken uit het cv
Uw kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van de wet BAG. Dit moet blijken uit het CV.
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
Je beschikt over sterke adviesvaardigheden en kunt deze zowel mondeling als schriftelijk goed overbrengen.
Je werkt graag samen in teamverband en haalt energie uit het optimaliseren van werkprocessen met collega’s.
Je legt snel verbanden door jouw ruimtelijke inzicht en cijfermatige vaardigheden.
Je hebt een proactieve houding en neemt initiatief op basis van jouw bevindingen.
Je werkt doelgericht en kunt je inzichten omzetten in concrete acties.
Je bent in staat om zowel mondeling als schriftelijk duidelijke en gedegen informatie te delen.