Adviseur Vastgoed

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 28 tot 36 Gelderland

Begindatum:

10 mrt 2025

Einddatum:

10 sept 2025

Uren per week:

28 tot 36

Publicatiedatum:

11 feb 2025

Opdracht omschrijving
Als interim adviseur Vastgoed werk je aan het beheren en optimaliseren van vastgoedprocessen binnen onze gemeente. Met jouw vastgoedkennis en procesinzicht verbeter je het beheer van onze portefeuille en ondersteun je maatschappelijke en commerciële partners. Je werkt nauw samen met de portfeuillemanager en adviseurs in een team dat volop in ontwikkeling is. We bereiden ons voor op nieuwe uitdagingen en organiseren ons steeds beter rondom de complexe vraagstukken van de toekomst. Tijdens deze transitie draag je tijdelijk actief bij aan de ontwikkeling van nieuwe werkprocessen en structuren binnen de vakgroep, waarbij jouw ideeën en expertise écht het verschil maken. 

Verantwoordelijkheden

  • beheren en vernieuwen van vastgoedovereenkomsten met diverse gebruikers

  • uitvoeren van exploitatie- en huurprijsberekeningen

  • nauwkeurig vastleggen van afspraken in ons managementsysteem

  • onderhouden van contact met maatschappelijke en commerciële vastgoedorganisaties over klantzaken en huurbetalingen 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 maart 2025 tot en met 10 september 2025 voor 28 tot 36 uur per week (afhankelijk van de inzetbaarheid van de kandidaat). Tijdens de zomervakantie regio midden (19 juli t/m 31 augustus 2025) wijken de uren af en wordt de kandidaat minder uur ingezet. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe en voeg hierbij uw visie op de toepassing van gemeenten op het arrest van Didam.

  • Minimaal MBO opleiding

  • 2 jaar werkervaring bij een gemeente op een vastgoed- of huisvestingsafdeling en verantwoordelijk voor vastgoed, contractbeheer en diverse vastgoedovereenkomsten

Wensen

  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis (50%)

  • Ervaring bij een 100.000 plus gemeente (15%)

  • De inschrijver dient een toepasbare visie aan te leveren op de wijze waarop gemeenten het arrest van Didam implementeert en hanteert (20%)

  • Ervaring bij meerdere verschillende gemeenten (15%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.