Adviseur Ruimtelijke Ordening

Roosendaalseweg 4, 4875 AA Etten-Leur, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

10 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

14 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Adviseur Ruimtelijke Ordening

Waar ben je zoal mee bezig? 
Als Adviseur Ruimtelijke Ordening krijg jij de unieke kans om Etten-Leur nog mooier te maken! Je speelt hierin een cruciale rol in diverse ruimtelijke ontwikkelingen. Jouw bijdrage is essentieel voor het realiseren en borgen van een mooie leefomgeving. 

Concreet ga je het volgende doen: 

  • Je bent op de hoogte van relevante ontwikkelingen op het gebied van planologie en adviseert hierover aan collega's en het bestuur. De advisering betreft zowel beleid als uitvoering en je doet dit samen met je collega's; 

  • Je draagt zorg voor het begeleiden van ruimtelijke ontwikkelingen, waaronder BOPA's, wijzigingen omgevingsplan en overige planologische procedures;

  • Je bent aanspreekpunt en sparringpartner voor ruimtelijke ordeningsvragen van inwoners, ondernemers, adviesbureaus, bestuur en collega's en maakt in die hoedanigheid deel uit van de intaketafel; 

  • Je onderhoudt contacten met externe parntners, zoals waterschap en provincie;

  • Je ondersteunt indien nodig collega's bij de projectleiding voor diverse projecten om plannen in onze gemeente te realiseren. 

Wie ben jij?
Je bent een adviseur op het brede terrein van de ruimtelijke ordening met een flexibele manier van werken en denken. Je bent resultaatgericht en op samenwerking gericht. Ook heb je een helderen, prettige manier van communiceren, met aandacht voor proces en relatie en hebt oog voor de politiek bestuurlijke verhoudingen. Je pakt vraagstukken integraal aan en weet deze op een concrete manier op te lossen. Ervaring met ruimtelijke ordening en de Omgevingswet is een must. Je bent digitaal goed onderlegd. Kennis van ruimtelijke software is een pré. Je neemt vanuit je functie je verantwoordelijkheid tegenover het team en draagt bij aan het succes van het team. Daarnaast heb je een HBO- of academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur een jurdisische of planologsiche opleiding. 

Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met ruimtelijke ordening en de Omgevingswet. Dit moet blijken uit de CV.

Wensen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft een flexibele manier van werken en denken. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat pakt vraagstukken integraal aan en weet deze op een concrete manier op te lossen. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.