Projectleider civiele techniek

Roosendaalseweg 4, 4875 AA Etten-Leur, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Omschrijving van de opdracht
Wij vragen een Contractmanager  
 
Als contractmanager ben je verantwoordelijk voor de procesmatige beheersing van het vaststellen van de inkoopbehoefte, het opstellen van het inkoopplan, de contractvoorbereiding, aanbesteding en contractbeheersing. Binnen de randvoorwaarden van tijd, geld, kwaliteit en risico’s. 
 
Startdatum: 1 september 2024  
 
Einddatum: 1 september 2025 (verlenging mogelijk) 
 
Voor 8 tot 16 uur in de week 
 
Verantwoordelijkheden

  • De contractmanager is verantwoordelijk voor opstellen en beheersen van inkoopcontracten die tot de uitbestedingskosten behoren (externe kosten, zoals bouwcontract, onderzoeks- en engineeringscontracten); 

  • De contractmanager is verantwoordelijk voor contracttechnisch gerelateerde producten (verificatie), zoals een marktscan, inkoopplan en toetsplan t.b.v. het goed ‘in de markt zetten’ van een opdracht; 

  • De contractmanager is verantwoordelijk voor voorbereiding, opstellen, aanbesteden en gunnen van het contract, i.o.m. inkoop; 

  • De contractmanager is verantwoordelijk voor de beheersing van uitvoeringswerkzaamheden op basis van de overeenkomst binnen de randvoorwaarden van tijd, geld, scope en kwaliteit; 

  • De contractmanager is verantwoordelijk voor de beheersing van de risico’s die (kunnen) ontstaan tussen de projectorganisatie en de markt(partij). 

Taken   

  • De contractmanager draagt zorg voor het opstellen van een inkoopstrategie en inkoopplan (en laat zich ten aanzien van inkoopaspecten inhoudelijk adviseren door de inkoopadviseur); 

  • De contractmanager is, namens de opdrachtgever, contactpunt voor de opdrachtnemer(s); 

  • De contractmanager verzorgt de evaluatie en de toetsing van het contract aan opdracht en overige gemaakte afspraken, al dan niet ondersteunt door de andere IPM-rollen; 

  • De contractmanager besluit over ter acceptatie aangeboden documenten, in afstemming met de vakinhoudelijk IPM-rol; 

  • De contractmanager draagt zorg voor een goed beeld van de markt, bijvoorbeeld door het uitvoeren van een marktscan of een marktconsultatie (voor zover van toegevoegde waarde); 

  • De contractmanager draagt zorg voor de contractbeheersing, de uitvoering conform contract; 

  • De contractmanager stelt op basis van het risicodossier een toetsplan op 

  • De contractmanager zorgt dat risico gestuurde toetsen worden bepaald, worden uitgevoerd en mogelijk ook worden opgevolgd, bijgestaan door de expertise van andere IPM-rollen;  

  • De contractmanager weegt bevindingen, naar aanleiding van uitgevoerde toetsen en communiceert die met de toetser(s) en opdrachtnemer; 

  • De contractmanager voert zijn taken uit binnen het kader van gemeentelijke,  

  • voorwaarden en contracten; 

  • De contractmanager draagt binnen zijn vakgebied risico’s aan bij de MPB’er, actualiseert en beheerst deze binnen zijn vakgebied en voert beheersmaatregelen uit. 

Eisen: 

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO (master) opleiding/ werk en denkniveau; 

  • Minimaal  5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement; 

  • Je hebt ervaring met UAV-gc 2005, UAV 2012, AWVODI BPKI, ISO 9001 en systeemgerichte contractbeheersing; 

  • Je hebt kennis van risicomanagement, systems engineering (SE), projectbeheersing en kwaliteitsnormering; 

  • Je hebt ervaring met contracten in grond-, weg- en waterbouwprojecten; 

  • Je hebt je netwerk waarin je kennis en kunde kunt delen en ophalen; 

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal 

 Wensen: 

  • Aantoonbare ervaring met een IPM-team.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.