Contractbeheerder

Zijlvest 39, 2011 VB Haarlem, Nederland

Sluit over 4 dagen
80 32 - 36 Noord-Holland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

3 jun 2025
Deze opdracht is exclusief te vinden op Opdracht Overheid.

De afdeling IV is n.a.v. afwezigheid van de huidige contractbeheerder acuut op zoek naar een flexibele en deskundige contractbeheerder die de huidige contracteigenaren kan ontzien en onze contractadministratie en - beheer kan ondersteunen.

Knockout criteria

·         Minimaal MBO niveau 4 diploma in een relevante richting (bijvoorbeeld Bedrijfsadministratie, Commercieel Juridische Dienstverlening of Bestuurlijke Informatievoorziening)

·         Minimaal 2-3 jaar aantoonbare werkervaring in contractbeheer

·         Aantoonbare ervaring met

contractadministratie

 Profiel en ervaring

 Opleidingsachtergrond

·         Afgeronde MBO-4 opleiding met een juridisch, bedrijfskundig of administratief profiel.

·         Eventueel aangevuld met relevante certificeringen op het gebied van contractbeheer, zoals bijvoorbeeld CATCM Foundation.

·         Aantoonbare relevante naschooling of opleidingen in contractbeheer.

 Werkervaring

·         Minimaal 2-3 jaar aantoonbare ervaring in contractbeheer, bij voorkeur binnen overheid, semi-overheid of complexe organisatorische omgevingen.

·         Ervaring met het beheren van meerdere contracten tegelijkertijd.

·         Aantoonbare kennis van aanbestedingsprocedures en inkoopprocessen is een pré.

·         Ervaring met digitale contractbeheersystemen en -tooling. Ervaring met Verseon is een pré.

 Kernkwaliteiten

Professionele houding

·         Uitermate nauwkeurig en gestructureerd.

·         Proactieve en resultaatgerichte werkinstelling.

·         Goed analytisch vermogen

·         Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden.

·         Helicopterview kunnen combineren met oog voor detail.

Persoonlijke eigenschappen

·         Stress-bestendig en flexibel.

·         Klant- en servicegericht.

·         Zelfstandig kunnen werken met groot verantwoordelijkheidsgevoel.

·         Leergierig en open voor nieuwe inzichten.

 

Primaire verantwoordelijkheden

 Contractadministratie

·         Volledig en gestructureerd bijhouden van de contractenportefeuille.

·         Registreren van nieuwe contracten.

·         Actualiseren van contractgegevens bij verlenging of wijziging.

·         Signaleren van vervaldatums en kritische momenten.

 Rapportage en Advies

·         Periodiek rapporteren aan management over contract compliance.

·         Adviseren over contractuele risico's en verbetermogelijkheden.

·         Bijhouden en actualiseren van de contractenkalender.

·         Signaleren van nieuwe aanbestedingstrajecten n.a.v. aflopen van contracten.

 Procesoptimalisatie

·         Identificeren van verbetermogelijkheden in contractbeheerprocessen.

·         Voorstellen doen ter verbetering van administratieve werkprocessen.

·         Bijdragen aan de verdere professionalisering van contractbeheer.

 Kernvaardigheden

·         Excellent in MS Office-pakketten (met name Excel en Word).

·         Ervaring met digitale contractbeheersystemen.

·         Basis kennis van datamanagement.

·         Vaardig in het gebruik van digitale samenwerkingsplatforms.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur