Begindatum:
6 mei 2025Einddatum:
22 aug 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
18 apr 2025Omschrijving van de opdracht
Weeffouten en tegenstrijdigheden in de geharmoniseerde APV (2022) zorgen er op dit moment onder andere voor dat de APV op meer dan 1 manier uitgelegd kan worden. Dit zorgt voor onduidelijkheden voor zowel ambtenaren als inwoners/bedrijven. Recente voorbeelden zijn de vraagstukken rondom aanmeren in Cuijk en de regelgeving rondom (para-) commerciële horeca. Voor deze actualisatie en koppeling aan de omgevingswet zoeken wij nu capaciteit. Opdracht betreft een resultaatafspraak om de complete actualisatie te verzorgen: uiterlijk 1 september 2025 dient het betreffende raadsvoorstel besluitklaar te zijn.
Kandidaatomschrijving
Kandidaat heeft ervaring met actualisatie van apv -en en kan aan de resultaatverplichting voldoen.
Interviewplanning
2 mei 2025.
Toelichting op rooster
Zoveel als nodig met het totaalbedrag als maximum.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Mogelijkheid tot fysieke aanwezigheid op kantoor Boxmeer.
De kandidaat is in staat om binnen de gestelde termijn aan de resultaatverplichting te voldoen.
Uiterlijk op 1 september 2025 ligt er een besluitvormingsgereed raadsvoorstel met betrekking tot de actualisatie van de APV.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Kennis van gemeentelijke organisatie - Weging: 20 %
Ervaring met actualisatie van de APV - Weging: 20 %
Kennis/Ervaring met omgevingswet - Weging: 20 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Passend bij team en organisatie.
Weging: 20 %