Medewerker Backoffice

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 9 dagen
65 24 Noord-Brabant

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

3 jul 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als Backoffice medewerker houdt je je bezig met het (administratief) ondersteunen van de teams WMO en Schuldhulpverlening.
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Post verzenden (dit vereist fysieke aanwezigheid)

  • Financiële administratie (orders aanmaken, monitoren, cijfers uitdraaien)

  • Kunnen (ver)werken in Zorgned, indien niet bekend met het systeem vragen we wel om digitale vaardigheid om het snel eigen te maken

  • Mailboxen bijhouden

  • Telefonisch contact met burgers

Het is een pré als je bekend bent met het WMO / SHV werkveld.
We zoeken iemand voor 24 uur per week voor de duur van minimaal 4 maanden. De werkdagen zijn voornamelijk op woensdag, donderdag en vrijdag. Soms zal het ook op een dinsdag zijn, dus flexibiliteit daarin wordt gevraagd.

Gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 24 februari. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of de kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met nanciële administratieve werkzaamheden, te denken aan factureren, facturen betalen en schakelen met verschillende disciplines wanneer nodig.

  • Kandidaat is digitaal vaardig. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat is minimaal 2 dagen per week fysiek op kantoor in Zevenbergen aanwezig. Dit moet blijken uit het CV.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring met Financials. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met Zorgned. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat is beschikbaar op de gevraagde werkdagen (woensdag, donderdag en vrijdag), maar is exibel om soms op dinsdag te werken. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeente (WMO of Schuldhulpverlening). Dit moet blijken uit het CV.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur