Klantmanager leefgeld Oekraïne

Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
77,50 32 Noord-Brabant

Begindatum:

17 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

11 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Klantmanager leefgeld Oekraïne 
28-32 uur per week 

Je gaat aan de slag met de coördinatie en uitvoering van het project Leefgeld Oekraïne binnen de gemeente Oosterhout. Je bent hiervoor het eerste aanspreekpunt. Deze functie vraagt dat je zeer goed op de hoogte bent van de tijdelijke regeling ontheemden, dat je veel mensenkennis hebt, een talent hebt om te organiseren en om samen te werken. De gemeente Oosterhout vindt het belangrijk dat de inwoner achter het dossier altijd op de eerste plaats staat. Je bent dus in staat om te individualiseren en bent goed op de hoogte van alle mogelijkheden.

Wat vragen we van je?

  • Je hebt HBO werk/denkniveau;

  • Je hebt ervaring in het zelfstandig afhandelen van aanvragen leefgeld en mutaties leefgeld. Daarnaast ook in het beëindigen van leefgeld, het opstarten en beëindigen van de eigen bijdrage.

  • Je bent allround en kunt over het meeste wel meepraten; of het nu gaat om het toepassen van de kostendelersnorm, het vaststellen van vermogen, het verrekenen van inkomen etc.

  • Je hebt ervaring in kwaliteitstaken (proces optimalisatie, vertaling wet- regelgeving naar de uitvoering)

  • Binnen je team of samen met andere teams probeer je steeds de kwaliteit van de dienstverlening en interne processen te verbeteren;

  • Je hebt ervaring met uitkeringssystemen, onder andere Suite, Suwinet, Schulinck;

  • Je bent juridisch onderlegd, je werkt vanuit vertrouwen maar herkent tevens signalen van fraude;

  • Je kunt goed overweg met de klanten in onze doelgroep.

  • Je bent klant-  en resultaatgericht;

  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, in woord én geschrift;

  • Je werkt zelfstandig maar zoekt ook het contact met collega’s. Binnen je eigen team maar ook daarbuiten. Het bundelen van krachten zorgt immers voor betere resultaten.

  • En last but not least, je bent een enthousiaste, meedenkende en gezellige collega. Je durft je uit te spreken en collegialiteit vind jij vanzelfsprekend! 

Overige informatie 

  • Aanleveren VOG verklaring is verplicht;

  • Thuiswerken in overleg; 

  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.

Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Bent u daarmee akkoord? (bij akkoord wordt aan de eis voldaan).

  • De kandidaat is verplicht om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. De leverancier vraagt een nieuwe VOG aan bij Justis op screeningsprofiel 11, 12, 13, 41 en 43 en kan deze eenmalig declareren via inhoudingen/vergoedingen in de opdracht. De VOG dient op naam van de leverancier te staan en de functietitel genoemd in deze aanvraag moet opgenomen zijn in de VOG. Bij aanlevering mag de VOG niet ouder zijn dan 2 maanden. Als de VOG niet aan deze criteria voldoet wordt deze afgewezen en dient er op eigen kosten een nieuwe VOG aangevraagd te worden door de leverancier.

  • De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld).

  • De kandidaat heeft ervaring in het werken met de SSD. Dit moet blijken uit het CV.

  • Het maximum uurtarief bedraagt €77,50.

Wensen

  • De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur gericht op juridische kennis. Dit moet blijken uit de CV.

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als klantmanager. Dit moet blijken uit het CV.

  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld): - Pro-actief - Klantgericht - Samenwerken - Resultaatgericht - Communicatief vaardig - Zelfstandig - Analytisch - Netwerker - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

  • De kandidaat heeft kennis/ervaring met leefgeld Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft ervaring met kwaliteitstaken. Dit moet blijken uit het CV.
     

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.