Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland
Begindatum:
17 jun 2024Einddatum:
13 dec 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
27 mei 2024Roosendaal is tijdelijk op zoek naar een
Frontoffice medewerker publieks-/burgerzaken
32 uur per week
“Een professionele, enthousiaste medewerker die er mede voor zorgt dat onze inwoners goed geïnformeerd en geholpen worden.”
Jouw nieuwe opdracht
Als baliemedewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Je verzorgt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels BRP en Burgerlijke Stand en aangiften van geboorten en overlijden.
Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag.
Wat wordt gevraagd?
MBO werk- en denkniveau
Diploma Basisopleiding Burgerzaken (of een vergelijkbare opleiding)
Relevante werkervaring binnen een gemeente/overheid van minimaal 1-3 jaar (blijkt uit CV)
Vertrouwd met digitale systemen
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Redelijke beheersing van de Engelse en Duitse taal
Een open en flexibele instelling
Servicegericht en secuur
Teamspeler
Aanwezigheid op kantoor in Roosendaal op alle dagen, bij voorkeur is beschikbaarheid op vrijdag een pré