Adviseur re-integratie - cluster BCO

Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 28-36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 mei 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

10 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Jouw werkgebied voor deze vacature is het organisatieonderdeel (cluster) Bestuurs- en concernondersteuning (BCO). BCO noemen we ook wel de spil van de ondersteuning van de gemeentelijke organisatie. De medewerkers van BCO zorgen ervoor dat het College van burgemeester en wethouders de stad kan besturen. Het is de schakel tussen de Rotterdammers, het stadsbestuur en de veertien gebieden. BCO verzorgt de bedrijfsvoering voor alle clusters. De afdelingen inkoop, communicatie, ICT, Concernhuisvesting, juridische zaken, HR, onderzoek en financiën zorgen ervoor dat de clusters zich volledig kunnen richten op hun eigen taken.

De afdeling
Facilitaire Dienstverlening is een afdeling van IIFO (Innovatie, Informatievoorziening, Facilitair en Onderzoek) in het cluster BCO (Bestuurs- en Concernondersteuning). CHV is een afdeling in ontwikkeling, bestaande uit de nieuw gevormde teams: projecten en advies, producten en diensten , facility en beveiligiging en een bedrijfsvbureau.

Facilitaire Dienstverlening staat voor dienstverlening in de huisvesting van collega’s in de brede zin. Klantgericht, aansluitend bij het primair proces van de gebruikers, flexibel reagerend op veranderingen in de omgeving en kostenbewust binnen de financiële en huisvestingskaders die gesteld zijn.

Omschrijving van de opdracht
Rotterdam is altijd in beweging. De clusters van de gemeente en de huisvesting van het concern zijn hierdoor continue in ontwikkeling. Om de verschillende huisvestingsvragen te realiseren zoekt het team projecten en advies van de afdeling Facilitaire Dienstverlening (CHV) naar een ervaren projectleider met goede adviseurs kwaliteiten.

We zoeken een ervaren projectleider voor het realiseren, verbouwen en het inrichten van onze panden.  Als projectleider werk je zelfstandig aan één of enkele huisvestingsprojecten binnen het concern. Dit gebeurt vanuit de kaders en rekening houdend met de behoefte vanuit het primaire proces en de medewerkers. De huisvesting is als vanzelfsprekend compleet en samenwerking staat voorop.

Wij zoeken voor deze functie een kandidaat  voor het realiseren van een nieuwe publieksruimte en het herinrichten van de werk- en ontmoetingsruimten in het gebouw van het gemeente archief aan de Hofdijk.  

Daarnaast functioneer je collegiaal binnen het team en ben je inzetbaar voor andere grote en kleine huisvestingsprojecten in de kantoor-, publieks- en uitvoeringslocaties van de gemeente Rotterdam.

Kandidaat omschrijving
Jij bent van het leiden van projecten die zorgen voor het realiseren en inrichten van grote kantoor-, publieks- en uitvoeringslocties voor de clusters en hun medewerkers in Rotterdam. Je neemt de leiding in het organiseren en voorzitten van de meetings, stemt zaken af met de aannemers en leveranciers. Je bent een spin in het web tussen opdrachtgever, verhuurder en gebruiker

Competenties:

  • Als Projectleider concernhuisvesting ben je een gedreven en enthousiaste collega die interesse heeft in en affiniteit heeft met het leiden van huisvestingsprojecten en -opgaven.

  • Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht, flexibel en beschikt over goede adviesvaardigheden. Binnen de opgaven werk je in een zelfstandige rol waarbij de eindgebruikers, je directe collega’s, facility managers en adviseurs je voornaamste gesprekspartners zijn. Dit vraagt wat van jouw uitstekende communicatieve vaardigheden.

  • De functie is resultaatgericht en dynamisch. Dit vraagt om een planmatige aanpak gecombineerd met een flexibele en soms creatieve houding.

Eisen

  1. Je bent in het bezit van een afgeronde hbo-diploma of hoger in de richting van Bouwkunde, Vastgoed of Facility Management;

  2. Je hebt minimaal vijf jaar werkervaring in het leiden van huisvestingsprojecten;

  3. Je hebt basiskennis van E&W installaties;

  4. Je hebt ervaring met het leiden van minimaal vijf huisvestingsprojecten;

  5. Je hebt ervaring met o.a. het opstellen van programma’s van eisen, huisvestingsplannen, haalbaarheidsonderzoeken, en besluitvormende notities (GROTICK);

  6. Je hebt kennis van en ervaring met projectmatig werken, huisvestingsontwikkelprocessen, financiële processen en budgetbewaking;

  7. Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wensen

  1. Je hebt ervaring met bouwkundige projecten binnen een overheidsorganisatie;

  2. Je bent in het bezit van rijbewijs B;

  3. Je bent in het bezit van certificaat Prince2 of gelijkwaardig.

Procedure

Weging
Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:

  • 30 % prijs

  • 70 % kwaliteit

De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.

Verificatiegesprek
De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.

 Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoordt.

 Inschrijvingen
Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.

Aanvullende informatie
Opgavegericht dus de werklocatie is op een (project)locatie binnen de gemeente Rotterdam, daarnaast heeft Concernhuisvesting een thuisbasis op de vijfde etage van het Timmerhuis.

Let op!: Nee, ook doorleenconstructies zijn niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.