Medior Projectmanager COA locatie

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Sluit over 9 dagen
110 16 - 24 Zuid-Holland

Begindatum:

2 jun 2025

Einddatum:

2 jun 2027

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

24 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Beschrijving Aanbestedende Dienst
Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a., Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure. Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

Omschrijving van de opdracht
Je gaat aan de slag op de afdeling Programma’s en Projecten, de opdrachtnemer van tientallen complexe projecten, processen en programma’s uit het sociale en het ruimtelijke domein. In deze open en uitdagende werkomgeving is de afdeling Programma’s en Projecten je thuisbasis. Van daaruit worden grote externe en interne projecten, processen en programma’s gemanaged zoals Nieuw Delft, de Schieoevers en de Buitenhof. Voor deze functie werk je in eerste instantie aan het zoeken, zijnde een locatieonderzoek, en realiseren van een duurzame locatie voor nieuwkomers.

Jouw rol:
Met affiniteit op het gebied van nieuwkomers-/crisisopvang geef je – als projectleider - op een professionele en creatieve manier sturing aan het zoeken en realiseren van een duurzame opvanglocatie voor nieuwkomers in de gemeente Delft.

Als projectleider stuur je de interne organisatie aan, voer je de onderhandelingen met marktpartijen (zoals projectontwikkelaars, aannemers) en breng je verschillende spelers (zoals COA en bewoners) met uiteenlopende belangen bij elkaar.

Je weet hoe publiekrechtelijke processen lopen en het lukt je om een goede relatie en contacten te onderhouden met bijvoorbeeld bouw- en woningtoezicht, projectontwikkelaars of beheerders. Maar je bent ook bekend met de privaatrechtelijke kant van het bouwen. Daarnaast adviseer je de ambtelijk opdrachtgever en regisseer je het bestuurlijke besluitvormingsproces

In jouw projecten ben je zelfstandig en functioneer je als centraal aanspreekpunt. Je bent de spil in het project. Dit doe je in samenwerking met een collega projectmanager

Eisen

  1. Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor minimaal 16 en maximaal 24 uur per week vanaf 2 juni 2025;

  2. Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan;

  3. Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Afgeronde relevante wo-opleiding zoals bouwkunde, civiele techniek, ruimtelijke ordening of vergelijkbaar;

    • Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring in de nieuwkomers/crisisopvang in de afgelopen zeven (7) jaar;

    • Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring met het realiseren van bouwprojecten (geen civiele bouwprojecten) in de afgelopen zeven (7) jaar;

    • Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager bij of in opdracht van een Gemeente, Provincie, Rijk of COA in de afgelopen zeven (7) jaar.

  4.  Maximaal uurtarief: € 110,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

  5. Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Je bent maatschappelijk betrokken en een verbinder; o Je bent daadkrachtig met een goed gevoel voor bestuurlijke, politieke en sociale verhoudingen;

    • Je bent in staat mensen te motiveren om samen resultaten te behalen;

    • Je bent omgevingsbewust; o Je kunt goed schakelen tussen belangen van verschillende partners;

    • Je bent resultaatgericht en een stevige gesprekspartner met overtuigingskracht;

    • Je hebt goede communicatieve vaardigheden.

Looptijd Overeenkomst
De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 2 juni 2025 aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt vierentwintig maanden, met de mogelijkheid om de overeenkomst eerder dan de voorgenomen periode te ontbinden met een minimumopzegtermijn van één (1) maand.

Gunningscriteria
Kwaliteit weging 80% te bepalen aan de hand van:

  1. Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: (Weging: 40%)

  2. a). De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie);
    b). De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie);
    c). Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht;
    d). De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.

    • Uitstekend / sluit uitstekend aan en daarnaast aantoonbare meerwaarde = 100 punten

    • Goed / sluit goed aan = 80 punten Voldoende / sluit voldoende aan = 60 punten

    • Onvoldoende / sluit niet voldoende aan = 20 punten

    • Niets ingevuld / slecht / sluit vrijwel niet aan = 0 punten

  3. Aantoonbare werkervaring in de nieuwkomers/crisisopvang. (weging 20%)

    • Ja, meer dan vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 100 punten

    • Ja, tussen de vier (4) en vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 50 punten

    • Ja, tussen de drie (3) en vier (4) jaar aantoonbare werkervaring = 25 punten

  4. Aantoonbare werkervaring met het realiseren van bouwprojecten (geen civiele bouwprojecten). (weging 10%)

    • Ja, meer dan vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 100 punten

    • Ja, tussen de vier (4) en vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 50 punten

    • Ja, tussen de drie (3) en vier (4) jaar aantoonbare werkervaring = 25 punten

  5. Aantoonbare werkervaring als projectmanager bij of in opdracht van een Gemeente, Provincie, Rijk of COA (weging 10%)

    • Ja, meer dan vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 100 punten

    • Ja, tussen de vier (4) en vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring = 50 punten

    • Ja, tussen de drie (3) en vier (4) jaar aantoonbare werkervaring = 25 punten

Prijs: weging 20% te bepalen aan de hand van:
De Inschrijver met het laagste uurtarief krijgt het maximaal aantal punten. Alle overige Inschrijvers worden gerelateerd aan de Offerte met de laagste prijs.

Verder dient de prijsstelling “all-in” te zijn. De volgende kosten zijn hierbij in ieder geval inbegrepen: de salariskosten, de overheadkosten, telefoonkosten/onlinekosten, de kosten voor ondersteunend werk, de kosten voor het gebruik van apparatuur, software, parkeer-, reisuren, reis-, installatie- en afleverkosten en logistieke kosten. Ook alle eventueel verdere bijkomende kosten moeten inbegrepen zijn.

Aanvullende informatie

  • Gesprekken kandidaten: Woensdag 14 mei 2025, tussen 09:00 en 12:00 uur

  • Iedere in te huren medewerker dient voorafgaand aan de start van de werkzaamheden de volgende documenten aan te leveren:

    • Persoonsgegevens;

    • Ondertekende integriteitsverklaring;

    • Kopie van aanvraag Verklaring Omtrent het Gedrag;

    • Kopie van behaalde opleidingen, certificaten en rijbewijzen conform instapkwalificaties.

LET OP! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie-verhouding van de opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie Schijnzelfstandigheid -arbeidsovereenkomst), is het NIET mogelijk deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll-detacheringuitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele opdracht rekening mee te houden en conformeert zich bij het indienen van een Inschrijving aan deze eis.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur