Inkoopadviseur

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 15 dagen
115 24 Noord-Brabant

Begindatum:

13 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 mrt 2025

Opdrachtomschrijving
De afdeling Concerninkoop is op zoek naar een ervaren inkoopadviseur die in de organisatie een aantal aanbestedingstrajecten  (zowel meervoudig onderhands als Europees) zelfstandig kan uitvoeren als tijdelijke ondersteuning van het vaste team.

De trajecten (minimaal 4, niet meer dan 10-12) worden in overleg toegewezen. Per traject volgt een intake met een inschatting van  doorlooptijd en tijdsbesteding en afspraken over begeleiding. 

Kandidaatomschrijving
De kandidaat is een ervaren inkoopadviseur die zelfstandig werkt en daarbij goed in verbinding blijft met z'n inkoopcollega's. De  kandidaat beschikt over:

  • Grondige kennis van en brede ervaring met inkoopprocedures en de juridische aspecten die hieraan verbonden zijn zoals Europese en nationale regelgeving voor aanbesteden.

  • De kandidaat beschikt over overtuigingskracht, weet mensen te enthousiasmeren en kan goed samenwerken.

  • De kandidaat is creatief in zijn/haar werkwijze en weet daarmee goede resultaten te behalen. De kandidaat is aanspreekbaar op die resultaten.

  • De kandidaat kan zich mondeling en schriftelijk goed uit drukken. Daarnaast gaat het de kandidaat makkelijk af om hoofd- en bijzaken te onderscheiden en op basis hiervan een gewogen oordeel en advies te vormen. 

  • De kandidaat kan goed plannen en organiseren en heeft een groot probleemoplossend vermogen.

  • Als persoon is de kandidaat een netwerker, proactief, klantgericht, omgevingsbewust, politiek sensitief en de kandidaat toont eigenaarschap.

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op maandag 07 april 2025 in de middag
De uitnodiging van dit gesprek zal uiterlijk woensdag 02 april 2025 in de namiddag worden verzonden.

Toelichting op rooster
Minimaal 24 uur per week. Werkdagen zijn in overleg. Werkzaamheden worden grotendeels op locatie te 's-Hertogenbosch verricht. Thuiswerkdagen zijn in overleg.

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Bijlagen

Download bijlage

Sjabloon Overeenkomst van opdracht ZZP'er (conform algemene voorwaarden modelovk VNG).pdf

Download bijlage

Sjabloon Overeenkomst van opdracht inhuur van 'Derde' via Bureau.pdf

Download bijlage

Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).pdf

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene voorwaarden inhuur derden 2017.pdf

Download bijlage

Specifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch.pdf

Opleiding
De kandidaat is in het bezit van een afgeronde HBO-diploma met een afgeronde Conducto, Nevi 2 publiek of een andere relevante inkoopdiploma of beschikt over minimaal 5 jaar brede praktijkervaring als inkoopadviseur in de publieke sector. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Werkervaring
De kandidaat heeft recent minimaal 10 Europese aanbestedingstrajecten voor diensten en/of leveringen als hoofdprocesleider zelfstandig doorlopen. Dit blijkt uit zijn/haar CV.

Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 5 aanbestedingstrajecten voor werken op BPKV als hoofdprocesleider zelfstandig uitgevoerd. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Werkervaring
De kandidaat heeft kennis en ervaring met het gebruik van verschillende MS Officeproducten ter ondersteuning van zijn/haar werkzaamheden. Dit blijkt uit haar/zijn cv.
Referentie vereist

Competenties
De kandidaat is klantgericht, accuraat, kan planmatig werken en goed met deadlines omgaan, kan goed luisteren, analyseren en adviseren en weet daarbij een goede mix te vinden tussen formele regels en een pragmatische aanpak.De kandidaat is resultaatgericht en communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk). Bovenstaande competenties zijn minimum eisen en worden getoetst bij de kandidaten die worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Blijkt dat de kandidaat niet voldoet aan deze competenties wordt deze uitgesloten van gunning.

UEA (voorheen Eigen Verklaring)
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de volgende kandidaat in rang.

Gevraagde documenten
Aanleveren bij interview

  • Referenties van 2 verschillende opdrachtgevers

Aanleveren na gunning

  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

  • Verklaring Omtrent het Gedrag

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %

Opleiding
De kandidaat heeft een afgeronde verdiepende opleiding op het gebied van aanbesteden (minimaal 3 opleidingsdagen). Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.

Weging: 5 %

Werkervaring
De kandidaat heeft ervaring met het aanbesteden van een bouwteam. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Weging: 10 %

Werkervaring
uit aanbestedingstrajecten blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met beheersing van TenderNed. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn cv.

Weging: 10 %

Werkervaring
De kandidaat heeft recente ervaring met Europees aanbesteden van Leveringen/Diensten binnen Fysiek domein. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

  • 1 - 5 trajecten (10 %)

  • 6 - 10 trajecten (15 %)

  • > 10 trajecten (20 %)

Weging: 20 %

Werkervaring
De kandidaat heeft ervaring met de aanbesteding werken op basis van Nationaal of Europees aanbesteden op basis van BPKV. Dit blijkt duidelijk uit zijn/ haar CV.

  • 1 traject (5 %)

  • 2 - 5 trajecten (10 %)

  • > 5 trajecten (20 %)

Weging: 20 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur