GIS Gebiedsteammedewerkers

Raadhuisweg 7, 9251 GH Burgum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 80,00 24-28 uur per week Friesland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24-28 uur per week

Publicatiedatum:

13 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen. 

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!

Het Team Jeugd en Onderwijs is op zoek naar enthousiaste GIS Gebiedswerkers "echte professionals " die kortdurende hulp en/of ondersteuning bieden bij enkelvoudige problematiek die primair buiten de school is gelegen.  Gebiedsmedewerkers die bij meervoudige problematiek (problemen op zowel school als in het gezin) direct doorverwijzen naar het gebiedsteam Jeugd van de gemeente Tytsjerksteradiel waar vanuit een breed kader naar de problematiek en oplossingen wordt gekeken. Daarnaast geven jullie informatie en advies op school.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Verantwoordelijkheden

De GIS die wij zoeken handelt volgens een aantal uitgangspunten:

  • Normaliseren in plaats van problematiseren;

  • Preventief en curatief werken.

Draagt zorg voor het sneller afschalen van zorg door;

  • Zichtbaar en benaderbaar zijn voor kinderen, ouders en professionals;

  • Korte lijnen met ouder(s)/verzorger(s;

  • Adviseren en meedenken;

  • Verbindend en systemisch werken en denken;

  • De GIS leidt de hulpvraag van de school, kind en/of ouders indien nodig door naar het gebiedsteam van de gemeente. 

Wat ga je doen?

Informatie en advies geven:

  • Een GIS is (nader te bepalen dag/tijdstip) op school, zodat er rondom een kind met een hulpvraag een netwerk wordt gevormd en versterkt, waarbij iedere partij/professional vanuit zijn eigen rol en verantwoordelijkheid een bijdrage levert.

  • Daarnaast is de GIS (nader te bepalen dag /tijdstip) present op de school voor ouders/leerlingen als aanspreekpunt bij hulpvragen rondom opgroeien, opvoeden en ontwikkelen.

  • Tot slot draagt de GIS bij aan een veilig schoolklimaat door aanwezig te zijn, het laagdrempelig maken om individuele hulpvragen te stellen, contact te leggen en waar nodig effectief hulp en/of ondersteuning in te zetten.

Informatie en adviestaken zijn:

  • Aanwezig zijn bij (zorg)overleggen op school met andere professionals, zowel intern als extern;

  • Kennisoverdracht over bijvoorbeeld jeugdzorgroutes en jeugdzorgprotocollen naar schoolprofessionals;

  • Meldcode toelichten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot en met 1 oktober 2025 voor 24-28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 24-28 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de cao SGO ingeschaald op functieschaal 9. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 11 maart 2025.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

De kandidaat heeft een afgeronde Hbo opleiding Maatschappelijk Werk of Social Work.

De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeente.

De kandidaat heeft een SKJ registratie.

De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Wensen

  • Mate van relevante werkervaring (50%)

  • Kandidaat heeft ervaring als gebiedsteammedewerker in de school of als schoolmaatschappelijk werk (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.