medewerker bedrijfsvoering

Taxandriaweg 6, 5141 PA Waalwijk, Nederland

Sluit over 3 dagen
90 24-28 Noord-Brabant

Begindatum:

31 mrt 2025

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

24-28

Publicatiedatum:

6 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als medewerker bedrijfsvoering binnen de afdeling beleid sociaal domein heb je een coördinerende rol binnen de bedrifjsvoeringprocessen van de afdeling. Je zorgt voor consistentie, kwaliteitsborging en tijdigheid van deze processen. 

Voor de komende zes maanden zoeken wij een medewerker bedrijfsvoering voor de afdeling beleid sociaal domein:

  • je coördineert het financiële en beleidsmatige deel van de planning en controlcyclus, waaronder de kadernota, het voor- en najaarsbericht en de jaarrekening;

  • Je zorgt ervoor dat het subsidieproces goed verloopt en bent aanspreekpunt voor vragen over subsidies;

  • Je bent de schakel tussen de teams gericht op bedrijfsvoering en het team beleid sociaal domein en zorgt voor een goede afstemming van processen en werkwijzen . Hiervoor overleg je structureel met de afdelingen control, financiën en de griffie. 

  • Je voert kwaliteits- en rechtmatigheidscontroles uit, bijvoorbeeld het controleren van geboekte subsidies.

  • Je ondersteunt de teammanager bij het opstellen van het jaarplan en monitort de voortgang hiervan

Kandidaatomschrijving
De kandidaat die wij zoeken:

  • heeft ervaring met bedrijfsvoering binnen een gemeente;

  • is bekend met de P&C-cyclus binnen een gemeente;

  • is bekend met het subsidieproces binnen een gemeente;

  • kan goed samenwerken en een netwerk onderhouden ;

  • kan de rust bewaren tijdens drukke periodes met strakke deadlines;

  • is analytisch en in staat processen goed in beeld te brengen en draagt bij aan eventuele verbeteringen in het proces. 

Eisen

  1. minimaal mbo werk en denkniveau: aantoonbaar met CV aan de hand van eerdere opdrachten en werkervaring.

  2. Kennis van de gemeentelijke P&C-cyclus en bedrijfsvoering: aantoonbaar met CV.

  3. Geen ZZP'er. Er is leiding en toezicht vanuit de manager. Het is een tijdelijke opdracht vanwege capaciteitsprobleem. In de tussentijd wordt er gezocht naar structurele invulling van de functie.

Gunningscriteria

  1. Je hebt ruime ervaring binnen de bedrijfsvoering van een gemeente
    Weging: 15 %

  2. Je hebt ruime ervaring met subsidieprocessie van een gemeente
    Weging: 10 %

  3. Je kunt zelfstandig werken. Je kunt de regie voeren op de bij jou belegde taken. Dit toon je aan middels je cv
    Weging: 10 %

  4. Je bent vanaf de startdatum van de opdracht voor de volledige uren inzetbaar.
    Weging: 10 %

  5. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    In het gesprek zal er getoetst worden op ervaring met gemeentelijke bedrijfsvoering, P&C-cyclus, subsidieprocessen, samenwerking, proactieve houding, stressbestendigheid en communicatieve vaardigheden. 
    Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur