Begindatum:
15 sept 2024Einddatum:
15 jan 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
22 aug 2024We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.
Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam. We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
Opdracht
Team Vergunningen
Je komt te werken in het team Vergunningen, een van de zes teams op de afdeling Publiekszaken. Als bouwplantoetser ben je integraal verantwoordelijk voor het behandelen van vooronderzoeken en aanvragen voor omgevingsvergunningen, je toetst en beoordeelt aanvragen en verzoeken aan de hand van beleid, wet- en regelgeving. Verder houd je je bezig met het adviseren over prioritering en afhandeling van aanvragen en verzoeken, je initieert, stuurt en draagt zorg voor de afhandeling van de formele besluitvorming, je stelt beschikkingen op, (advies)rapportages, beoordelingen en verzorgt correspondentie.
Als bouwplantoetser ben je een echte teamspeler en kun je goed schakelen tussen verschillende partijen, zowel in- als extern. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent sterk in plannen en organiseren. Je bent verantwoordelijk voor je eigen werkvoorraad en toont daar ook eigenaarschap.
Vereisten/ knock-outcriteria
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met de advisering en begeleiding van aanvragen/vergunningen Wabo/Omgevingswet binnen een gemeente.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met Wro, de Omgevingswet/Wabo én het Omgevingsplan (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan) (40 punten);
Beschikbaar per 15 september 2024 (15punten);
Beschikbaar voor 36 uur per week (15 punten);
Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer (30 punten).
Competenties
Flexibel;
Verbindend;
Eigenaarschap;
Klantgericht;
Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 3 september 2024 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 30 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).