Inkomensconsulent

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

19 jul 2024

Gemeente Hilversum, mediastad in het groen, Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.

De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.

Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.

Opdracht

  • Je behandelt aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet;

  • Daarnaast onderhoud je het klantencontact (bestandsbeheer van rond de 160 bijstandsgerechtigden) en het contact met instanties;

  • Je beoordeelt en behandelt uitkeringsverzoeken;

  • Je behandelt aanvragen bijzondere bijstand;

  • Je voert rechtmatigheids-, beëindigings-, wijzigingsonderzoeken uit;

  • Je stelt rapportages en beschikkingen op;

  • Je zet uitkeringscomponenten klaar in het financieel dossier in Suite4WIZ.

  • Je geeft voorlichting aan en adviseert inwoners met een hulpvraag;

  • Je bent tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar;

  • Je draait om toerbeurt loketdienst;

  • Je past maatwerk toe als de situatie van de inwoner daar om vraagt;

  • Je bent in staat (nieuwe) medewerkers te begeleiden;

  • Je bent in staat de kwaliteit van het werk van collega’s te toetsen;

  • Je werkt nauw samen met de collega´s van team Werk en Participatie, WMO en Jeugd en Regie.

  • Je bent een vraagbaak voor collega’s

  • Je draait 1 dag per maand mee met de uitbetaling leefgeld Oekraïense vluchtelingen

Vereisten / knock-outcriteria
1. 36 uur per week beschikbaar, waarvan in ieder geval de helft fysiek op kantoor;
2. Een maximum uurtarief van €70,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;
3. Aantoonbare werkervaring met / kennis van Suite4Wiz;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Inkomensconsulent;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5.  Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (40 punten
6. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van  aanvragen levensonderhoud én bestandsbeheer (geef dit duidelijk aan het in cv met een voorbeeld)  10 punten
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als inkomensconsulent(50 punten).Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Verantwoordelijkheid;

  • Analytisch vermogen;

  • Oordeelsvorming;

  • Klantgerichtheid;

  • Kwaliteitsgerichtheid;

  • Fraude alertheid;

  • Nauwkeurigheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 1 augustus 2024 tussen 10.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 31 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het formulier ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.