Trainer Klantmanager

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Holland

Begindatum:

4 mrt 2025

Einddatum:

4 sept 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

14 feb 2025

Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Tijdens deze opdracht geef je trainingen aan startende klantmanagers en ondersteun je ze in het kader hiervan bij het voeren van (intake)gesprekken op het gebied van werk en re-integratie. Verder wordt je ook in ingezet op diverse projecten binnen het Team Werk & Participatie. Deze projecten hebben als doel om de re-integratie mogelijkheden van de inwoners inzichtelijk te krijgen.

Het doel van deze opdracht is om in de opgegeven tijdsperiode van 6 maanden voor gemiddeld 28 uur per week ervoor te zorgen dat:
- De startende klantmanagers getraind zijn om zelfstandig gesprekken te voeren en een eigen caseload kunnen draaien; 
- Er een inwerkprogramma is opgezet met een trainingsprotocol;
- Je zicht krijgt met de klantmangers ongeveer 150 klanten in beeld krijgen;
- Verder wordt je ook ingezet vorm te geven aan projecten met als doel om de re-integratie mogelijkheden van inwoners in beeld te krijgen. 

Naast bovenstaande verwachten we dat de opdrachtnemer specialistische kennis meebrengt m.b.t. werken op basis van relevante ervaring. Deze kennis draagt de opdrachtnemer over aan de startende klantmanagers. Dit wordt gedaan door hen actief te betrekken bij onderdelen van de uitvoering, zodat de expertise geborgd zal worden. Het betreft een incidentele opdracht, van tijdelijke aard.
Het contact met de opdrachtgever onderhoud je via de teamleider, hier worden nadere afspraken over gemaakt. Het contact kan op afstand, maar met enige regelmaat op kantoor geniet de voorkeur. 

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde HBO bachelor in de richting van SJD; 
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager bij een gemeente;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding/cursus als Jobcoach en juridisch kwaliteitsmedewerker (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente op het gebied van re-integratie (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het inwerken en trainingen geven aan startende klantmanagers binnen het sociaal domein (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het activeren van bijstandsgerechtigde met een grote afstand tot de arbeidsmarkt (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het systeem Suite (15 punten);
8. Aantoonbare kennis van de sociale kaart binnen de arbeidsmarktregio Gooi- en Vechtstreek (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten).

Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Klantgericht;
- Luisteren;
- Tactisch gedrag;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Overtuigen;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen.

Functieschaal
Deze functie met een gesteld uurtarief van maximaal €75 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: werkdagen

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op maandag 24 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.