Kwaliteitsmedewerker Wet Hersteloperatie Toeslagen

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90 8 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

2 jan 2025

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Opdracht
Je bewaakt en borgt de kwaliteit van de Wet Hersteloperatie Toeslagen als het gaat om rechtmatigheid en doelmatigheid door:

  • eerstelijns-kwaliteitsverbetering: je coacht, adviseert en begeleidt medewerkers op inhoud, rechtmatigheid, integraliteit en procesveranderingen;

  • de uitvoering van de wet de afgelopen jaren naar proces, werkwijzen als naar inhoud te evalueren;

  • Te adviseert over kwaliteitsverbetering van het primaire werkproces, interne richtlijnen, systemen, werkinstructies en je zorgt voor een toegankelijke informatievoorziening;

  • voor de uitvoerende medewerkers aanspreekpunt te zijn;

  • voor de inwoners en hun vertegenwoordigers aanspreekpunt te zijn;

  • beleidsmaatregelen, (veranderende) wet- en regelgeving en jurisprudentie te vertalen naar duidelijke werkprocessen en instructies voor de uitvoering;

  • bij te dragen aan deskundigheidsbevordering en kennis deling

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde HBO-bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring met de toepassing van de Wet Hersteloperatie toeslagen;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker;
4. Beschikbaar per 20 januari 2025 voor 8 uur per week;
5. Een maximaal uurtarief van €90,- excl btw en incl reiskosten woon-werkverkeer;

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal een afgeronde HBO-bachelor opleiding in de richting van sociaal-juridische dienstverlening (15 punten);
6. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (20 punten).
7. Aantoonbare werkervaring in het coachen van collega’s (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker binnen een gemeente (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de systemen:JOIN, CivSam en I-samenleving (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met office 365 (benoem dit duidelijk in het cv (5 punten).

Competenties

  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden;

  • Initiatiefrijk en daadkrachtig;

  • Planmatig en zelfstandig kunnen werken

  • Analytisch;

  • Verbindend.

Beoordelingssystematiek
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen.
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen/knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd.
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.

  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdagochtend 16 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 8 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 10 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 13 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.