Begindatum:
17 mrt 2025Einddatum:
17 jun 2025Uren per week:
24 tot 36Publicatiedatum:
20 jan 2025Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Opdrachtgever
Een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen. Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Opdracht
Je gaat diverse werkzaamheden rondom het kwijtscheldings- en invorderingsproces uitvoeren. Je belangrijkste taak wordt het afhandelen van reguliere kwijtscheldingsverzoeken. Hierdoor is het belangrijk dat je kennis hebt van gemeentelijke belastingen. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
Het afhandelen en bewaken van kwijtscheldingsverzoeken (inclusief de administratieve beroepschriften);
Afhandelen telefoongesprekken;
Behandelen van verzoeken om betalingsregelingen;
Overige werkzaamheden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke belastingen;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker kwijtschelding en invordering bij een gemeente;
3. Beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week gedurende gehele duur van de opdracht.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker kwijtschelding/invordering (45 punten).
7. Kennis van Civision (Pink) en uitwisseling met het Inlichtingenbureau (20 punten).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de best passende kandidaat. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).