Studentenadviseur

MBO Amersfoort

De Nieuwe Poort 21, 3812 PA Amersfoort, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

22 apr 2025

Einddatum:

18 jul 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 mrt 2025

Uitvoeringsvoorwaarde: 
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en het MBO Amersfoort mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van het MBO Amersfoort. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Bij MBO Amersfoort kunnen mbo studenten kiezen uit 140 praktijkopleidingen verdeeld over 14 scholen. We zijn een actieve en dynamische school die altijd in ontwikkeling is. We werken bijvoorbeeld samen met het bedrijfsleven en brancheorganisaties zodat studenten veel praktijkervaring opdoen. Sommige opleidingen hebben zelfs een eigen onderwijsbedrijf. Bij MBO Amersfoort leiden we met gedreven professionals studenten op tot zelfbewuste en waardevolle vakmensen. 

Opdracht
Studenten krijgen basisbegeleiding vanuit het onderwijsteam en van hun studieloopbaanbegeleider (SLB’er). Bij complexere situaties waarbij aanvullende ondersteuning nodig is, word jij ingeschakeld. Samen met de student (en ouders/verzorgers) en docent/SLB’er ga je op zoek naar een passend begeleidingstraject. Je werkt samen met twee directe collega studentadviseurs en de specialisten van de centrale afdeling Studentendienstverlening.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde en aansluitende HBO bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de doelgroep pubers tot jongvolwassenen (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring m.b.t. het inzetten van gespreksvaardigheden (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
4. Minimaal 3  jaar aantoonbare werkervaring met het werken met pubers tot jongvolwassenen met functiebeperkingen en ondersteuningsbehoeften (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten); 
5. Aantoonbare werkervaring met het organiseren en voorzitten van multidisciplinaire overleggen (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een mbo onderwijs instelling als adviseur voor studenten (25 punten).

Competenties
- Goede gespreksvaardigheden;
- Het talent om vertrouwen te winnen en een relatie op te ouwen. Niet als trucje, maar omdat je oprecht betrokken bent bij de studenten.

Functieschaal
Het uurtarief is maximaal € 90,00 inclusief reiskosten en € 2,50 fee externe partij.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dinsdag (verplicht), woensdag en vrijdag (voorkeur).

Planning
De fysieke gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 24 maart tussen 11.30 uur en 13.30 uur op onze locatie Leusderweg 30-34, Amersfoort. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding;

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur