Management Assistent

Omgevingsdienst Rivierenland

J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen limieten 24-32 uur Gelderland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24-32 uur

Publicatiedatum:

10 mrt 2025

Opdracht omschrijving
De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot uiterlijk 1 oktober 2025

Verantwoordelijkheden
De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot 1 oktober 2025

  • Je bent -samen met je collega- verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de directie en teammanagers.

  • Je ondersteunt de directie en teammanagers (totaal 12 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. Voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek bij diverse werkzaamheden.

  • Je verzorgt de notulen van diverse overlegvergaderingen, zoals MT, Teamoverleggen en OV-vergaderingen.

  • Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

Je opdrachtgever is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i. van Omgevingsdienst Rivierenland

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april ) tot 1-10-2025) voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Niveau opleiding (MBO 4 - diploma behaald)

  • 3 jaar werkervaring op het gebied van managementondersteuning op het niveau van MT en DT

  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Teams

  • Voor deze opdracht geldt Schaal 7 (CAO SGO).

  • Kennis van iBabs is een pré

Wensen

  • 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie (34%)

  • MBO-4 diploma in voor de functie relevantie richting (33%)

  • Ervaren in werken met Microsoft (33%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur