Medewerker Personeelsadministratie

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

29 aug 2024

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Control, Inkoop, Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.

De vacature valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 10 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie.

Opdracht
Als medewerker Personeelsadministratie regel je alle administratieve zaken die met de medewerkers van de gemeente te maken hebben en weet je alle taken snel en accuraat af te handelen. Je beheert en optimaliseert de personeelsadministratie van de gemeente, samen met je collega-medewerkers van de personeels- en salarisadministratie.
Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden die je zal kunnen gaan uitvoeren:

  • Het uitvoeren van het volledige administratieve proces m.b.t. in- door en uitstroom van medewerkers, stagiairs en inhuurkrachten;

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. de arbeidsvoorwaarden;

  • Invoeren van de persoonsgegevens in het salarissysteem;

  • Beantwoorden van vragen en uitleg geven over personele regelingen;

  • Het opschonen van onze algemene schijf en werkvoorraad in Teams;

  • Het controleren en verwerken van Individueel Keuzebudget en Persoonlijk Gezondheids budget aanvragen in Motion;

  • Het verwerken van aanvragen in Topdesk;

  • Digitaal archiveren en beheren van de (personeels-)dossiers;

  • Je houdt formulieren en interne P&O-handleidingen up-to-date.

Als medewerker personeelsadministratie krijg je een divers takenpakket en vind je het leuk om nieuwe taken op te pakken. We zoeken een leergierige nieuwe collega die zaken gestructureerd aanpakt. De kwaliteit van je werk kenmerkt zich door accuraat werken te koppelen aan het constant bezig zijn met de vraag van de klanten van P&O. Op drukke momenten ben je flexibel en stressbestendig.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.

  4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Personeelsadministratie

  5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

Gunningscriteria (weging)

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Personeelsadministratie (25 punten);

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Personeelsadministratie bij een gemeente (35 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met Motion en Motion Pro, benoem waar dit is opgedaan (15 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met het zaaksysteem Onegave (15 punten);

  5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft Office , benoem waar dit is opgedaan (10 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig in woord en geschrift;

  • Proactieve houding;

  • Accuraat;

  • Teamspeler;

  • Klantgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
Een externe partij brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 10 september 2024 van 10.00 tot 11.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.