Programmasecretaris RSP bodem

Visarenddreef 1, 8232 JN Lelystad, Nederland

Sluit over 4 dagen
100 8 Flevoland

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

26 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
RSP Bodem is een samenwerking tussen de 6 gemeenten en de provincie. Doel is uitwisseling van kennis over bodem en ondergrond. RSP Bodem wordt gefinancierd door de gemeenten, provincie en subsidie van VNG. De provincie is penvoerder. De opdrachtgever voor deze opdracht is het kernteam RSP Bodem Flevoland. De aansturing van de programmasecretaris RSP bodem wordt gedaan door de programmamanager, deze is ook via een externe partij door RSP Bodem ingehuurd (via de provincie).

Omschrijving van de opdracht
De programmasecretaris RSP Bodem vervult een belangrijke rol in de ondersteuning van kernteam en programmamanager en bij de communicatie en organisatie van activiteiten van het schakelpunt:

Dit houdt in o.a.:

  • Het organiseren, voorbereiden en verslaan van de kernteam-overleggen, beheren actielijst

  • Het organiseren, voorbereiden en verslaan van de Polderbreed-overleggen

  • Het –samen met de programmamanager- organiseren, voorbereiden en verslaan van afstemmingsoverleg met de portefeuillehouder uit het bestuurlijk omgevingsoverleg (BOO).

  • Het –samen met de programmamanager- organiseren en voorbereiden van de actualisatie van de kennisagenda en opstellen van jaarlijkse uitvoeringsprogramma in afstemming met kernteam, stakeholders en bestuurders

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: Onbepaald, flexibel in uren en dagen.

Minimumeisen/ knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en toebehoren. Indien nodig stelt de opdrachtgever een token ter beschikking;

  3. Uurtarief maximaal € 100,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer en Fee.

  4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;

  5. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  6. Aantoonbare kennis en werkervaring met het beheren van digitale communicatiemiddelen.

Gunningscriteria  (weging, totaal 100 punten)

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van milieu, bodem of geologie (25 punten);

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar op het gebied van bodem en ondergrond (25 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met verslaglegging van vergaderingen, het kunnen schrijven van teksten/bijdragen voor programma’s, nieuwsbrieven, content voor websites (25 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van coördinatie en organisatie van bijeenkomsten, sessies, kennisdagen (25 punten).

Competenties

  • politieke- en bestuurlijke sensitiviteit;

  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;

  • Goede coördinatie- en organisatievaardigheden;

  • Proactief, zorgvuldig en goed kunnen samenwerken.

Cv-richtlijnen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 1 referentie. Uit het cv dient duidelijk naar voren te komen waarom de kandidaat geschikt is voor deze functie.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Overige informatie

  • De provincie kan verzoeken tot het ondertekenen van een geheimhoudingsverklaring;

  • Voorafgaande het selectiegesprek kan een casus verstuurd worden ter voorbereiding;

  • Er wordt voor zakelijke ritten een reiskostenvergoeding gehanteerd. Dienstreizen worden bij voorkeur met het openbaar vervoer gemaakt. De kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd. Is de plaats van bestemming alleen per auto bereikbaar, dan wordt een kilometervergoeding van €0,37 gehanteerd. Is de bestemming wel bereikbaar met openbaar vervoer, maar wordt er toch met de eigen auto gereisd, dan is de kilometervergoeding €0,14. De basis voor de uitbetaling van het aantal kilometers is de snelste reisafstand vanaf je standplaats, gemeten via routenet.nl. Reis je vanaf je huisadres rechtstreeks naar een bestemming en is die afstand korter dan vanaf je standplaats? Dan krijg je een volledige vergoeding op basis van deze kortere afstand. Reis je naar een bestemming waarbij je je standplaats passeert? Dan kun je alleen de afstand vanaf je standplaats naar de bestemming declareren;

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);

  • De Verwerkersovereenkomst kan onderdeel uitmaken van de opdracht welke is te vinden onder de Algemene Inkoopvoorwaarden van de Provincie Flevoland.

  • De provincie Flevoland is niet verplicht de Opdracht te gunnen.

  • De provincie Flevoland behoudt zich het recht voor het aanbestedingsproces geheel of gedeeltelijk, tijdelijk of volledig, stop te zetten en/of de Opdracht niet te gunnen.

  • Door deel te nemen aan of in te schrijven op deze aanbestedingsprocedure stemt deelnemer in met alle voorwaarden van deze uitvraag.

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Flevoland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Provincie Flevoland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur