Projectondersteuner

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Sluit over 7 dagen
72,50 16 Noord-Holland

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

14 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Resultaatverplichting
De projectondersteuner draagt volledig zelfstandig bij aan de succesvolle uitvoering van het project Allen voor EEN / Zorg Veiligheidshuis door de administratieve en organisatorische processen te stroomlijnen. Het doel is de voortgang van de deelprojecten te waarborgen, de samenwerking tussen verschillende betrokken partijen te bevorderen en de administratieve lasten te verlichten. Het eindresultaat is een efficiënte uitvoering van het project en een effectieve samenwerking tussen de stakeholders.

Opdrachtomschrijving
De project ondersteuner biedt administratieve en organisatorische ondersteuning aan de projectleiders van de deelprojecten binnen Allen voor EEN / Zorg Veiligheidshuis. De focus ligt op het verbeteren van de samenwerking tussen de verschillende betrokken partijen, het faciliteren van vergaderingen en het stroomlijnen van administratieve processen. Als projectsecretaris zorg je ervoor dat de voortgang van de deelprojecten gewaarborgd blijft en draagt actief bij aan het behalen van de projectdoelen.

Als projectondersteuner heb je een actieve rol in het bijeenbrengen van de verschillende projecten binnen het Programma Omgevingskwaliteit (POG), inclusief projecten zoals “Personen met onbegrepen gedrag”. De werkzaamheden omvatten het ondersteunen van de projectleiders binnen de deelprojecten, het agenderen van onderwerpen binnen de teams en het bieden van administratieve ondersteuning. Verder ben je verantwoordelijk voor de verslaglegging van het bestuurlijk overleg en het organiseren van bijeenkomsten met andere stakeholders, zoals de GGD.

Daarnaast onderhoud je als projectondersteuner contacten met verschillende instanties met betrekking tot de agendapunten binnen het POG. Het doel van de opdracht is om de samenwerking tussen de betrokkenen te bevorderen en bij te dragen aan een efficiënte uitvoering van de projecten.

Dit zodat de gestelde doelstellingen tijdig en succesvol worden behaald. Het is een bewuste keuze om hier niet structureel iemand op in te zette omdat het wisselende projecten betreft.

Minimumeisen/ knock-outcriteria
1. Beschikbaar per 1 februari 2025 voor 16 uur per week;
2. Een aantoonbare afgeronde HBO opleiding in de richting van commerciële economie;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner bij een gemeente;
4. Maximaal uurtarief van €72,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten.

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner met projecten gericht op zorg en veiligheid (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan) (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner bij een gemeente op projecten gericht op zorg en veiligheid in de afgelopen 2 jaar (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met samenwerking tussen overheidsinstanties binnen de regio Noord-Holland Zaanstreek Waterland (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (20 punten).

Competenties

  • Structureren, plannen en organiseren;

  • Resultaatgerichtheid;

  • Organisatiesensitiviteit;

  • Netwerken;

  • Motiveren.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op die dagen die nodig zijn. We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente worden in overleg ingepland. De beoogde kandidaten worden persoonlijk gebeld door teammanager Marian Cordes. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur