Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Informatiemanager (Cloud Engineer)

Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

Concernstaf Bedrijfsvoering, team Informatiebeheer & Automatisering

De functie van Informatiemanager maakt onderdeel uit van het team Informatiebeheer & Automatiering (I&A) van Concernstaf (CS) Bedrijfsvoering. Aan hospitality, flexibiliteit en teamwork hechten wij veel waarde bij CS Bedrijfsvoering.

Opdracht
Azure inrichting en beheer binnen de organisatie. Concreet het afronden van de on-premise naar cloudmigratie door het afstemmen met de business en leveranciers, het voorbereiden van de Azure-inrichting en uitvoering van de migratie. De uitgevoerde werkzaamheden beschrijven in nauwgezet vastleggen in systeemdocumentatie. Nazorg leveren aan gebruikers na iedere (deel-)migratie.

Vereisten/knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in een relevante richting, zoals bijvoorbeeld Business IT en Management;
2. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Azure, MS Cloud apps, VMware, MS (Azure) Active Directory, SaaS én PaaS;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als cloud-engineer en/of cloud-specialist;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als cloud-engineer en/of cloud-specialist binnen een gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en trainen van interne IT collega’s (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met migraties naar Microsoft 365/Azure (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met adviseren over verbeteringen van de ICT omgeving (10 punten);

Competenties
Communicatief vaardig om met interne en externe stakeholders de uit te voeren acties voor te bespreken en uit te voeren.
Planmatige skills om te komen tot een optimale planning in doorlooptijd en volgtijdelijkheid

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen:
Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.