Senior adviseur grond- en afvalstoffen

Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland

Sluit over 2 dagen
Geen maximum 12 Noord-Holland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

11 aug 2025

Omschrijving

Betreft tijdelijke inhoudelijke ondersteuning van het GAD bedrijfsbureau o.a. bij het opstellen van een programma van eisen en wensen ten behoeve van aanbestedingen in het kader van het laten verwerken van de grondstoffen hout, grof huishoudelijk afval en KCA. Opdracht is voltooid zodra de aanbestedingen zijn gegund.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij afvalinzameling- en of reinigingsbedrijven;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met rapporteren en informeren op het gebied van verwerking van grond- en afvalstoffen;
  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen op het gebied van afvalverwerking;
  • Beschikbaar per 1 oktober a.s. voor 12 uur per week gedurende de gehele looptijd inclusief verlengingsopties (benoem duidelijk in cv);
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar bij afvalinzameling- en of reinigingsbedrijven (15 punten);
  • Ervaring met het uitvoeren van deze werkzaamheden in de vorm van een gemeenschappelijke regeling tussen meerdere gemeenten (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van tactisch en strategisch beleid op het gebied van afvalinzameling (licht dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen op het gebied van huishoudelijk afval (30 punten).

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Relevant netwerk binnen de afvalwereld
  • Analytisch vermogen
  • Flexibiliteit en veerkracht
  • Creativiteit
  • Initiatief nemend
  • Integriteit
  • In staat om helder en bruikbaar advies te geven

Organisatie en team

De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

De Grondstoffen- en Afvalstoffendienst (GAD) is onderdeel van de Regio Gooi en Vechtstreek, het samenwerkingsverband van gemeenten BlaricumGooise MerenHilversumHuizenLaren, en Wijdemeren. GAD is de uitvoeringsorganisatie voor het gescheiden inzamelen van huishoudelijk afval voor de gemeenten binnen de regio.

Gespreksinformatie

De online gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025 van 13:00 tot 16:00 uur. De gesprekken vinden plaats via teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 19 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: Ma-Do.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur