Toezichthouder Openbare Verlichting

Bogaardplein 15, 2284 DP Rijswijk, Nederland

Sluit over 3 dagen
90 15 tot 20 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

15 tot 20

Publicatiedatum:

14 jan 2025

Organisatie
Het Team Stadsbeheer van het Domein Ruimtelijke Ontwikkelingen van de gemeente Rijswijk  is verantwoordelijk voor het beheer en de (her)inrichting van de openbare buitenruimte van o.a. woonwijken, parken, infrastructuur en bedrijventerreinen. Globale plannen worden uitgewerkt tot gedetailleerde ontwerpen en bestekken (eventueel door derden). Vervolgens wordt het werk aanbesteed, wordt directie gevoerd en wordt ter plekke toezicht gehouden op de uitvoering. De projecten zijn enorm gevarieerd; van herinrichting van een grote doorgaande weg en het vervangen van bruggen tot groot onderhoud op de elementenverharding. Het team bestaat uit zo’n 35 collega’s met een flexibele schil van inhuur. In het vier wekelijks projectoverleg worden de werkzaamheden verdeeld en uitgevoerd.

Opdracht
Rijswijk is volop in ontwikkeling. We gaan 10.000 nieuwe woningen realiseren en daarnaast hebben vele projecten in de openbare ruimte in grootstedelijk gebied. Dit maakt de functie heel uitdagend en afwisselend. Als toezichthouder ben je eerste contactpersoon voor onze aannemers en zorgt voor dat de afspraken worden nageleefd. Je werkt aan meerdere projecten. Daarnaast heb je een belangrijke advies en signaleringsfunctie naar onze projectleiders.

De opdracht van de toezichthouder Openbare Verlichting valt o.a. uiteen in de volgende taken:

  • Je beoordeelt werkplannen, weekrapporten, termijnstaten, meer- en minderwerk, de voortgang van het werk, de kwaliteit van het werk en doet voorstellen met betrekking tot afwijkingen;

  • Je bent het aanspreekpunt voor de omgeving, de projectleider en de aannemer. Het is daarom belangrijk dat je sterk bent in je mondelinge- en schriftelijke communicatie en stevig in je schoenen staat;

  • Je leidt interne collega’s op tot toezichthouder Openbare Verlichting;

  • Coördineren van de uitvoering en alle bij de uitvoeringsproces betrokken partijen om de uitvoering volgens planning te laten verlopen;

  • Je hebt verantwoordelijkheden op het gebied van administratieve werkzaamheden;

  • Controle van termijnstaten meer- en minderwerk en afwijkingen en hier tijdig op reageren;

  • Tijdige signalering en informeren aan de betrokkenen bij het niet behalen van de planning;

  • Eerste aanspreekpunt voor aannemers, nutsbedrijven, medewerkers.

Knock-out eisen
1. Uurtarief maximaal € 90,- inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief BTW
2. Beschikbaar per februari 2025 voor 15 tot 20 uur per week;
3. Minimaal een afgeronde mbo3/4 opleiding op het gebied van elektrotechniek;
4. Aantoonbare werkervaring als toezichthouder openbare verlichting;

Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van elektrotechniek (15 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder of uitvoerder openbare verlichting (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met UAV/UAV-GC, standaard RAW-bepalingen en GWW-bestekadministratie (30 punten)
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder openbare verlichting binnen een overheidsorganisatie (20 punten).

Competenties

  • Je bent resultaat en oplossingsgericht;

  • Je bent iemand die mensen makkelijk aanspreekt en discussie niet schroomt;

  • Je kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken;

  • Je bent organisatiesensitief en omgevingsbewust;

  • Je bent rolbewust en kan goed samenwerken.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m Vrij.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 24 januari a.s. van 11:00 uur - 15:00 uur De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur