Teammanager PSO

Baarsjesweg 224, 1058 AA Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
135 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

7 feb 2025

Organisatie
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten. 

Opdracht 
We hebben iemand nodig die allereerst verantwoordelijk wordt voor de ondersteuning van de verantwoordelijk manager bij de aansturing en positionering van het team dat zich bezighoudt met het organiseren en door ontwikkelen van ons lotgenoten contact. Daarnaast wordt de teammanager verantwoordelijk voor het oppakken van vraagstukken rond onze dienstverlening bij mediaondersteuning. Dit gaat in samenspraak met de teammanager die de mediaondersteuning onder haar hoede heeft.  

Wat ga je doen?  
Als teammanager ondersteun je de manager PSO+  bij de aansturing van een  viertal coördinatoren lotgenoten contact. In 2025 staan de volgende vraagstukken op je agenda: 

  • Verbeteren samenwerking binnen het team 

  • Advisering over de mandatering en positionering van lotgenoten coördinatoren i.r.t. de vrijwillige lotgenotengroepenbegeleiders en ambassadeurs bij de communitys en de manager PSO plus.  

  • Sturing geven aan doorontwikkeling en verdere uitwerking van de begeleiding van lotgenoten groepen in de toekomst 

  • Sturing geven aan doorontwikkeling en verdere uitwerking van de rol van vrijwillige ambassadeurs op onze communitys 

  • Realiseren groei en diversiteit in het aanbod en de thema’s 

  • Vertalen meerjaren perspectief naar het lotgenotencontact wat we bieden 

Daarnaast Ondersteun je de teammanager van Namens de Familie om te komen tot: 

  • (Vooruit en bij) sturing uitgaven aan media adviseurs;

  • Kaders voor uitgaven en kosten (kostprijs mediaondersteuning);

  • Herziene opdrachten aan adviseurs;  

  • Het voldoen aan de privacy wetgeving;

  • Visie op positionering Media ondersteuning binnen SHN met behoud van bereikte resultaten onder merknaam NdF en een grote kans op financiering voorzien van impact analyse en pva t.b.v. verdere bestuurlijke besluitvorming. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van veranderprocessen en teambuilding (licht dit duidelijk toe in het cv); 
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als integraal verantwoordelijke met een opdracht tot ontwikkeling en borging van met name personeels- en financieel beleid; 
3. Een maximum uurtarief van € 135,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender; 
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau. 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten) 
5. Aantoonbaare met succes afgeronde opdrachten binnen organisaties die werken  met vrijwilligers (15 punten); 
6. Aantoonbaare met succes afgeronde opdrachten binnen gesubsidieerde non-profit organisaties/semi-overheid (20 punten); 
7. Aantoonbare werkervaring met zowel bedrijfsvoering als dienstverlening (40 punten); 
8. Aantoonbare advieservaring ens managementervaring  (25 punten). 

Competenties 

  • Leiderschap; 

  • Communicatieve vaardigheden; 

  • Besluitvaardigheid; 

  • Strategisch inzicht; 

  • Probleemoplossend vermogen.

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

Fee externe partij 
De externe partij brengt voor deze opdracht een fee van €2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.   

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr  
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee 

Planning 
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op in de week van 17 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. 

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

  • De uitbetaling van de factuur zal plaatsvinden op de G-rekening en rekeningnummer van de leverancier. Niet van toepassing voor ZZP’ers.  

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.