Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Over Ons
Wij zijn Ons. Wij leveren de beste bedrijfsvoeringsoplossing aan overheidsorganisaties in de regio Zwolle. Door bepaalde operationele taken zoals ICT, Inkoop & Contractmanagement en HR met onze eigen expertise units over te nemen, creëren we meer ruimte voor overheden in de regio Zwolle. Dit doen we voor de gemeenten Zwolle, Kampen, Dalfsen, Westerveld, Zwartewaterland, Ommen en provincie Overijssel. Op die manier kunnen zij zich focussen op een goede dienstverlening richting de samenleving. We hebben onze thuisbasis in het mooie provinciehuis in Zwolle. Een plek waar veel betrokken mensen uit de regio samenkomen en werken. Zwolle is booming, een stad en regio in groei en bloei!
Het Team
Ons team Inkoop & Contractmanagement is volop in ontwikkeling en blijft groeien. Het team bestaat uit Contract -en Leveranciersmanagers, variërend van junior tot aan senior. Samenwerking en meedenken is voor ons vanzelfsprekendheid. Door onze betrokkenheid bij Gebruikersverenigingen van gemeentelijke applicaties en onze deelname aan de Vakgroep Strategisch Leveranciersmanagement VNG en onze ondersteuning aan overkoepelende provinciale contracten dragen we mee aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid om ICT betrouwbaar en beheersbaar aan te schaffen.
Opdracht
Samen met de andere contract- en leveranciersmanagers ben je verantwoordelijk voor de ICT-contracten van Ons en onze partners. In deze functie:
Beheren en optimaliseren van je (interne)klant- en leveranciersrelaties: Je bent verantwoordelijk voor ‘jouw’ ICT-leveranciers en bespreekt de financiële en contractuele aspecten van de dienstverlening;
Monitoren en verbeteren van contractprestaties: Je evalueert de effectiviteit en doelmatigheid van contracten, stelt verbeteringen voor en implementeert deze om onze dienstverlening te optimaliseren;
Je werkt veel samen met collega’s van de afdelingen ICT Operations en ICT Regie aan het inrichten van contracten volgens de vastgestelde governance en procedures.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding:
2. In bezit van certificaten in Cats CM en/of Nevi Contractmanagement;
3. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement binnen de ICT-sector;
4. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie waarin de inhoudelijke werkervaring van de opdracht beschreven en toegelicht wordt;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT en/of inkoop (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met GIBIT-contractvoorwaarden (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement op het gebied van ICT binnen een overheidsorganisatie (35 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 3 maart 2025 voor gemiddeld 32 uur per week (10 punten);
9. Een maximaal uurtarief van € 90,- excl btw en incl reiskosten woon-/ werkverkeer (15 punten).
Competenties
Je hebt een scherp analytisch vermogen en neemt graag het initiatief.
Je bouwt actief aan relaties binnen en buiten de organisatie en je neemt zelfstandig de leiding in projecten.
Je bent een teamspeler.
Je ziet kansen waar anderen obstakels zien en bent vaardig in het creëren van draagvlak.
Je hebt een hands-on mentaliteit.
Je vindt onderhandelen een sport en bent altijd uit op een maximaal resultaat zonder daarmee de relatie onder druk te zetten.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg, in principe op locatie bij Ons, incidenteel bij partner en bij uitzondering een keer thuis
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 24 februari 2025, 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).