HR service medewerker

Ammanplein 2, 3031 RT Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36-40 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36-40

Publicatiedatum:

22 apr 2024

Organisatie onderdeel
De Koninklijke Auris Groep is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties. Auris zorgt voor passend onderwijs en begeleidt professionals door bijvoorbeeld scholing en advies. Daarnaast voert Auris praktijkgericht, wetenschappelijk onderzoek uit. In de regio’s Zeeland, Zuid Holland, Noord-Holland en Midden-Nederland zorgen ruim 1500 mensen dat onze cliënten zo veel mogelijk zelfstandig hun leven leiden en optimaal kunnen deelnemen aan de maatschappij. Lees meer op onze website. 

Waar ga je werken 
Ons prachtige hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam (Ammanplein). Op deze locatie zijn, naast de Raad van Bestuur, ook een audiologisch centrum en de Auris Ondersteunende Diensten (AOD) gevestigd. De AOD bestaat uit vier domeinen: HR, Bedrijfsvoering, Beleid, Onderzoek en Kwaliteit (BOK) en ICT. In deze rol val jij onder het domein HR en leg je verantwoording af aan de Teamleider HRS. Wij werken zowel thuis als op kantoor (hybride werken). 

Opdracht
Als medewerker HR houdt je je onder andere bezig met de volgende zaken:

  • telefonisch en via de mail beantwoorden vragen van leidinggevenden en medewerkers

  • bewaken voortgang en controleren bij diverse workflows voor in-, door- en uitstroom

  • maandelijkse controle en ondersteuning bij interne HR-rapportages

  • verwerken van personeels- en salarismutaties

  • aandachtsgebied is salarisadministratie

  • ervaring met AFAS is een vereiste, kennis van de specifieke cao’s een pré.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als HR medewerker;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal op minimaal hbo-bachelor;
3. Aantoonbare werkervaring met AFAS;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als HR medewerker (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de salarisadministratie (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het werken met cao’s in de publieke sector (35 punten).

Competenties

  • Samenwerken (veel op afstand) en zelfstandig

  • Verantwoordelijkheidsgevoel

  • Administratief sterk

  • Prioriteit kunnen stellen en overzicht houden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7/8 OOP. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 13 en 14 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Auris heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.