Administratief medewerker Recruitment/HR

Weena 743, 3013 AL Rotterdam, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
Geen Max 24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

23 feb 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

17 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Administratief medewerker Recruitment/HR
0,6 fte
Rotterdam Haastrechtsraat
Terugkoppeling vindt plaats op donderdag 9 januari
start z.s.m - duur opdracht 3 maanden met de optie tot verlenging

Uitsluitend uitzendkrachten

Als Administratief Medewerker binnen Recruitment ben je een onmisbare schakel in ons team. Je ondersteunt bij alle administratieve processen rondom het werven en aannemen van nieuwe medewerkers. Denk hierbij aan:
Het beheren van de mailbox en het verwerken van sollicitaties in ons recruitmentsysteem.
Het plannen en coordineren van gesprekken;
Het opstellen en versturen van arbeids- en opdrachtbevestigingen;
Het ondersteunen bij rapportages en het bewaken van deadlines;
Het beheren en archiveren van documenten.

Wat breng je mee?
Je beschikt over minimaal mbo werk en denk- niveau;
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie binnen HRM.
Je bent organisatorisch sterk, werkt nauwkeurig en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
Je hebt ervaring met administratieve systemen en Microsoft Office-programmas;
Je bent klantgericht, stressbestendig en weet je werk efficient te plannen;
Je bent een enthousiaste teamspeler die ook zelfstandig goed uit de voeten kanAdministratief medewerker Recruitment/HR
0,6 fte
Rotterdam Haastrechtsraat
Terugkoppeling vindt plaats op donderdag 9 januari
start z.s.m - duur opdracht 3 maanden met de optie tot verlenging

Uitsluitend uitzendkrachten

Als Administratief Medewerker binnen Recruitment ben je een onmisbare schakel in ons team. Je ondersteunt bij alle administratieve processen rondom het werven en aannemen van nieuwe medewerkers. Denk hierbij aan:
Het beheren van de mailbox en het verwerken van sollicitaties in ons recruitmentsysteem.
Het plannen en coordineren van gesprekken;
Het opstellen en versturen van arbeids- en opdrachtbevestigingen;
Het ondersteunen bij rapportages en het bewaken van deadlines;
Het beheren en archiveren van documenten.

Wat breng je mee?
Je beschikt over minimaal mbo werk en denk- niveau;
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie binnen HRM.
Je bent organisatorisch sterk, werkt nauwkeurig en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
Je hebt ervaring met administratieve systemen en Microsoft Office-programmas;
Je bent klantgericht, stressbestendig en weet je werk efficient te plannen;
Je bent een enthousiaste teamspeler die ook zelfstandig goed uit de voeten kan

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur